Jarlsberg Airshow 2007.

Friele

Newcomer
Legger ut noen få bilder ifra stevnet idag.
Ligger noe tekst her også, så derfor sier jeg at tekst er over bildene. :)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Reidar Berntsen kommer gående. Dette er mannen som flyr Rans. (LN-SNI)
7.jpg

8.jpg

En hard oppbremsing av JMP.
9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

Phil Ansell får ikke bestemt seg om han skal ha solbriller på eller av mens Hunterene herjer villt over Jarlsberg.
16.jpg

Phil Ansell. Også pilot i Easyjet. Til daglig flyr han Boeing 737 og har hovedbase på Standsted.
17.jpg

Jeff Stow.
18.jpg

Mark Rijske.
19.jpg

Gabriel Barton. Flyr til daglig Boeing 737 for Easyjet og er styrmann.
20.jpg

Andy Hammond.
21.jpg

Dave Boardman.
22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

Her går de programmet de skal fly om bare noen minutter.
28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

Jeg tror nesten ikke mine egne øyne! Disse bildene er HELT UTROLIGE!!! DU ER PROFF! Bildene av Vampire or Mustang kommer til å bli husket som klassiske mesterverk! Igjen, det er svært artig at du også har fått med deg bilder av mennesker... Det er tross mennesker som flyr og vedlikeholder "those magnificent flying machines"! Gleder meg til å se flere bilder fra deg, Tom!!!

Seabee

PS! Ser gjerne noen flere bilder av Twin Otter,,,om du har...

Detta var andre boller og mye bedre enn kaffien. Fatter ikke at jeg går alltid på flystevner hvor man har sola midt i trynet - slet noe forferdelig i hele går på Rygge.

Enig med Seabee og LN-KGL. Dette var en bra serie. Likte spesielt bildene hvor du har presentert Aerostars - medlemmene ved hvert sitt fly!:up:

Og Kurt, jeg nevnte dette med backlit allerede fredag- tok konsekvensen av det og gikk på andre siden av stripa idag. Det var helt andre farger-ja!

Det var faktisk ganske mange som hadde samlet seg på vollen på andre siden av E-6. Kanskje en fremtidig grei spotteplass på Rygge!?

Flotte bilder!

Mine bilder fra Jarlsberg:

Aerostars-1.jpg

Aerostars-2.jpg

Aerostars-3.jpg

Aerostars-4.jpg

Aerostars-5.jpg

Aerostars-6.jpg

Aerostars-7.jpg

Aerostars-8.jpg

Aerostars-9.jpg

Aerostars-10.jpg

Aerostars-11.jpg

Aerostars-12.jpg

Aerostars-13.jpg

Aerostars-14.jpg

Aerostars-15.jpg

Aerostars-16.jpg

Aerostars-17.jpg

Aerostars-18.jpg

Aerostars-19.jpg

Aerostars-20.jpg

Aerostars-21.jpg

Aerostars-22.jpg

Aerostars-23.jpg

Aerostars-24.jpg

Aerostars-25.jpg

Aerostars-26.jpg

Aerostars-27.jpg

Aerostars-28.jpg

Aerostars-29.jpg

Harvards-1.jpg

Harvards-2.jpg

Hunters-1.jpg

Hunters-2.jpg

Vampire.jpg

Ikke i nærheten av Tom Arne sin kvalitet selvsagt, men jeg velger å skylde på hans fordelaktige plassering... ...ved rullebanen... :rolleyes:

Tom-Arne.jpg

Hei,

Jarlsberg har ofte muligheter for gode bilder siden sola kommer inn bak tilskuerplassen.

Har en lang kø av bilder å behandle, her min førsteversjon av Vampiren

Eders
Knut Erik

Attachments

• ln-dhzr1dscf5911.jpg
    ln-dhzr1dscf5911.jpg
    43.1 KB · Views: 654
Takk for titten! Ikke alle visste veien til Jarlsberg ;)
(Ikke alle kom tidsnok lørdag til å kunne avstå fra søndagen også på Rygge) hehe...

Jeg har ike ord!!!!!! :wow: :wow:
Dette er beint fram noe av det RÅESTE jeg noensine har sett! Spesielt de av de seks flyene som gjør oppvisning, samt LN-RRB. Fantastsk!! Utrolig skarpt, flott og bildene har "liv". Konge! :up: :)

Er vel bare et ord som er dekkende her.... -Utrolig ! Makan til nydelige bilder er det lenge siden jeg har sett !

Dere leverer kjempebilder !

Her er litt mere Aerostars. Blir kanskje litt mye likt men.

Det første bilde i denne serien "tilhører" et annet bilde i samme serie.. Noe som ser hvilken?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

Originally posted by Friele

Det første bilde i denne serien "tilhører" et annet bilde i samme serie.. Noe som ser hvilken?

Bilde nr. 12?

Ellers leverer du så vanvittig rå bilder at du må ha vært utstyrt med en luftvernkanon av et kamera! Etter å ha sett bildene dine og Kenneths, har jeg bestemt meg for å la mine ligge i "skuffen". Jeg er mektig imponert!

Friele; Jeg er blitt kontaktet av flygeren av Mustangen og forøvrig Bf109'en via en mellommann i UK. Kontakt med eg ønskes. Sjekk din mail ;)

Utrolig serie dette!! Hvis du ikke teller med det første bildet, der du spør hvilket annet bilde bevegelsene tilhører, må det bli bilde nr. 11. (Eller 12 da, hvis man teller fra børjan...)

Der gikk den arbeidsdagen...
Dette er noe av det råeste jeg har sett - og da mener jeg ikke minst kvaliteten på bildene!
Stor honnør både til Tom og Kenneth! javascript:smilie(':up:');

:oj

Back