• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Jam high søndag fra 98101

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem

Super god "søndag" fra Seattle. Her har vi sånn sett jobbet morgen til natt i en hel uke. I dag har det vært 50% fri før hjemreise I morra. Så etter arbeid var det daydrinking og telco med "she at home". Nå runder jeg og pellosaurusen av med de største guilty pleasures vi har i arsenalet før det blir køya. Til det nyter vi den lokale vinperlen "our daily cab".
Høy lyd. Liten fnat. Rød vin.

Ha en ekstra suberbest søndag

6be70b6a383bc935f340873c58805c15.jpg

0929966c828a354066510b09985b28b1.jpg

c57f40a6f301a3dc51ffae9d541ee957.jpg

Forøvrig viktig å legge til 99 Luftballons her. En perle for hvite menn som pusher 50. :)

6a55b14a96b0a87cc7c73960d870f644.jpg

Last edited:
Re: Jam high søndag fra 98101

Helt klar for en ekstra best søndag - først på Ris så på Kolbotn. Nattens regn har neppe gjort oppkjørselen bedre hvis du da ikke driver med skøyteløp i kombinasjon med isdans. Neste ukes vintips ligger til kjøling - så det blir sjømat i kveld.

God morgen fra Asker. Planen i dag er Barnasholmenkolldag, før middag på Tjøme. Ha dog ennå ikke helt funnet ut av best måte å parkere oppi favelaen der for førstnevnte. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Her er planen og få mekket noe kremglasur til gulrotkaka jeg lagde i går, så det er klart til det moderlige opphav kommer på besøk i formiddag. Siden det både er morsdag og det er syv år siden jeg traff på hun jeg nå kaller kone, så får jeg vel også diske opp med litt kaffe og fersk gjærbakst på senga når det blir liv der oppe

God søndag fra Bangkok. Her har en jobbet både i bassenget og ved bassenget, det er harde tak og denne typen jobbing er jeg god på. Nå er det spyling av skrotten så går turen til Thong Lor for lunsj på en Noodle resturant som ser litt bling ut. Etter nesten 3 uker ferie telles det nå ned mot hjemreise. Lurer på om jeg klarer å pådra meg litt omrikon på returen? Dersom alle skal gjennom det der, så til deg der et sted: Det passer godt nå, Amen.
Ha en glitrende flott søndag :)

0ed2891f03a4b60cffffcbd5b2d9c659.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Åh, det er så koselig å lese at Fnate er på jobbtur igjen, med smusstillegg og det hele? Da er vi liksom tilbake til normalen, føler jeg.

Ser ut til at vi er tilbake til normalen i utelivet også :)

attachment.php

Nå blir det litt knoting med et par artikler som må være ferdig i løpet av den kommende uka, før det blir kaffi og kake hos besteforeldre i ettermiddag :D

Ha en ekstra besteste søndag

Attachments

• Screen Shot 2022-02-13 at 09.09.40.png
    Screen Shot 2022-02-13 at 09.09.40.png
    43.6 KB · Views: 740

God morgen fra knausen. Kjenner det bra på kroppen at det har blitt drøye tre mil i terreng med brodder så langt i helgen.

Her er det morsdag som gjelder i dag så frokost på sengen og litt vel mye gaver er overlevert. Nå starter kokkeleringen av frokost II (Brunch) før man finner ut av hvordan man gjør denne dagen. Regner med at barna holdes inne da det er arrangement oppe i lia her som fører til et litt uslepent klientell fra distriktene.

And, rosenkål og pommes frites i kveld.

God søndag fra Bangkok.

Aah, abstinenser!!
Har vært på booking-nippet flere ganger, men skiftende koronaregler og sykhuskarantene´trusler i Thailand, jobb- og familiekabal samt omicrom i luften her og der har foreløpig satt en stopper for det (eller kanskje det bare jeg som har blitt litt midlertidig sløv og feig ila. pandemien).
Uansett, helt grei vestlandssøndag i Haugesund, snart pakke litt for dagens flight østover, noen dager i Oslo nå skal og bli fint.

God morgen fra Lommedalen. Etter som det er Valentinsdagen i morgen serverte jeg kona te i pyjamas før hun hadde stått opp, men hun var ikke veldig fornøyd å ba meg heller servere den i en kopp neste gang.
Ellers var det i går 2 år siden jeg fløy sist og gud vet når neste flytur blir. Kanskje til jul?
På tapetet for i dag står å rydde i garasjen, kappe opp noe treverk så det kan brukes til fyring, levere kappsagen tilbake til svigers og en tur innom mine foreldre med matvarer kjøpt på harrytur til charlottenberg sist mandag.

Hepp hepp fra 30040 …. kom meg sånn noenlunde igjennom gårsdagen, men ser ut som at det blir mer av det samme i dag. Skulle veldig gjerne heller sittet og drukket Agate Pass Amber med Fnate i Seattle, for å si det sånn. Og kanskje redigert litt på musikkvalget …. :D

Heldigvis ikke morsdag her borte i dag. Hadde ikke orket det i tillegg.

Nå runder jeg og pellosaurusen av med de største guilty pleasures vi har i arsenalet før det blir køya.

Aldri skjønt utrykket guilty pleasuures. Hør på det du liker, og kall det pleasure. Enkelt og greit.

God søndag herifra. Min "Guilty pleasure" på søndager består som regel i at jeg ikke gidder å surre meg til å skru av radioen (må faktisk inn i en app), selv om radiogudstjenesten drar i gang klokka 11.

Ellers har man brukt dagen til å sjekke at bilen fortsatt står der jeg satte den sist, da det trues med at man må på bortekontor i løpet av uken. YR har da glimtet til med et ekstremvarsel en av de dagene, så vi får se. Savner på ingen måte den kjøreturen fra Øvre Romerike til Oslo i rush og på vinterføre og sånn.

Ha en god en :)

God morgen fra knausen. Kjenner det bra på kroppen at det har blitt drøye tre mil i terreng med brodder så langt i helgen.

Her er det morsdag som gjelder i dag så frokost på sengen og litt vel mye gaver er overlevert. Nå starter kokkeleringen av frokost II (Brunch) før man finner ut av hvordan man gjør denne dagen. Regner med at barna holdes inne da det er arrangement oppe i lia her som fører til et litt uslepent klientell fra distriktene.

And, rosenkål og pommes frites i kveld.

Og morsdagen her ble det er veto om langrenn i marka.. Her var gulroten min på Tryvannstua:

EE371786-EE5C-483C-A3C6-FB1CC3CEB02A.jpeg

Ellers må det vel nevnes at siden det er Valentines i morgen, så burde alle oppegående Flypratere (og gjerne dere andre også) gi den beste gaven i verden - et adopsjonssertifikat for en elefant - til noen dere er glad i. Jeg har gjort det allerede.

https://www.sheldrickwildlifetrust....0FTM-IbPGoxskC2JJu15hGawHUeKhY654c4myIQMWkfT8

Og for dere som ikke er helt sikker på hva dette er, klikk på linken under og les hva som skjedde da Fnate dro for å besøke dem. Ganske lang tråd, så hent deg en cola, kaffe eller pils først.

https://insideflyer.no/forums/threads/fnate-i-afrika.1073/

Trodde de ikke solgte noe særlig annet enn alkoholfrie alternativer på markastuene, men Tryvannstua tiltrekker seg vel gjerne litt folk fra alpintanlegget vil jeg tro.

Uansett god ettermiddag fra Oslo øst. Her har man vært på jobb og jeg ble sulten gitt så sitter her og knasker i meg helt standard knekkebrød med ost. Ganske lite spennende altså.
Vurderer kino eller noe sånt i kveld, det er tross alt en passelig søndagsaktivitet. Morsdag er noe jeg ignorerer glatt - det er bare noe fjas funnet opp av handelsstanden. Og valentines i morgen kunne jeg ikke brydd meg mindre om, har ingen bedre halvdel for å si det sånn.

Trodde de ikke solgte noe særlig annet enn alkoholfrie alternativer på markastuene, men Tryvannstua tiltrekker seg vel gjerne litt folk fra alpintanlegget vil jeg tro.

Uansett god ettermiddag fra Oslo øst. Her har man vært på jobb og jeg ble sulten gitt så sitter her og knasker i meg helt standard knekkebrød med ost. Ganske lite spennende altså.
Vurderer kino eller noe sånt i kveld, det er tross alt en passelig søndagsaktivitet. Morsdag er noe jeg ignorerer glatt - det er bare noe fjas funnet opp av handelsstanden. Og valentines i morgen kunne jeg ikke brydd meg mindre om, har ingen bedre halvdel for å si det sånn.

Det er faktisk flere stuer med alkohol enn uten virker det som, Tryvannstua, Ullevålseter og Kobberhaugshytta har i alle fall.

Valentinsdag er jeg fullstendig enig i, men morsdagen føler jeg er en velfortjent dag som har vært der så le ge jeg kan huske.

Gud hjelpe meg. Å våkne å komme på at man har laget tidenes fyllepost... måtte den forsvinne i de døde poster dal...

Trikset funket så langt om ikke annet. Sovnet kl 20 og hadde vekking kl 03. Nå frokost. Trøtt som F***

Jaja, så var'e Superbolle igjen .. med et pauseshow bare en Fnat kan elske ...
#worsthalftimeshowEVER

Neste år satser vi på Arnie Norse, Henki Holm og Sputnik.

Last edited:

#worsthalftimeshowEVER

Nå fikk jo ikke jeg sett dette, men altså... om du ikke synes Snoop er kul....

#worsthalftimeshowEVER

Er nok litt sent å booke Arnie, salige Skiffle Joe er ikke lenger blant oss…

Back