• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Jaggu er det blitt søndag!

Bergern

ScanFlyer Dusty

Grøss og gru, hva var det jeg drakk!
Tidlig kveld taler heldigvis for tidlig morgen. Skiføret er klister og det orker jeg ikke, så søndagsturen blir til fots. Det fine med fotturer er at de ofte passerer både Bakkekroa og Larsen. Må jo ha seg noen styrkedråper...
Ha en godt frottert søndag :)

Re: Jaggu er det blitt søndag!

God søndag. Fantorangen er barnevakt mens kona steker brød og jeg leser flyprat og avis.

Stille og rolig morgen (i gåavstand til Bakkekroa - uten at jeg har tenkt på den kroa og søndagstur samtidig...) Men ut på tur håper jeg vi også kommer - helt klart også til fots. Ha en bra søndag!

Mornings fra Sandaker. Arvingen er fremdeles opptatt med Duploen, så barnevakten: Hr Netflix har ennå ikke måttet tilkalles. Planen var en skitur eller annen trening i formiddag, men formen er av det slaget som ikke er helt forenlig med høy puls. Gjester i ettermiddag og da får vi vel smelle i gang vaffeljernet. Ha en fin dag

God morgen fra Bristol. Til tross for skurrete hals og treg start klarte jeg gå meg gjennom 2 byer igår i overraskende godt vær. Idag skal jeg ta en ekstra runde i Bristol før turen går til Heathrow hvor jeg for en gangs skyld har lounge-tilgang hos BA.

Ha en god en alle som vet hvor de skal.

God formiddag fra Groruddalen i Oslo - hvor vi fikk blå grader på morgen og så fort sola dukket opp, så forandre temperaturen til rødt.

Ha en flott dag videre, selv om det er søndag :)

Jan

God formiddag/ettermiddag fra Snillfjord. :)

Her bader man delvis i sol innimellom, og det er bare deilig etter et par dager med grått vær og mye vind. Åpner denne dagen med siste del av Ski-NM på TV fra Tromsø. Naboens datter er ferdig-gått i dame-stafetten, så blir ikke veldig lenge til de setter nesa mot TOS og SK4577 som drar 13.55.

Ellers er man i gang med litt IC-spotting denne dagen, etter å ha sviktet fullstendig i 2 uker, så man må nok skjerpe seg litt. Uansett valgte jeg rett dag å gjenoppta det på når UAL160 MUC-IAH passerer i sør-sørvest over en kritthvit fjelltopp, og med det fikk man en sjelden flytype på disse kanter i form av en B767-400(ER) med reg N66056.

Ha en fortreffelig en! :)

God rolig formiddag fra SVG. Når det meste av bagasjen kommer frem til riktig tid blir det ikke mye for meg å gjøre. Det blir i det hele tatt litt sært når jeg skriver flere rapporter for skadet bagasje enn hva jeg gjør for forsinket bagasje. Men med så lite å gjøre som i dag skal det heller ikke mye til for å få mer av den ene enn den andre.

Alt i alt en rolig siste dag i SAS. Nå fikk jeg bare 1 år og 8 måneder, men jeg regner med at min tid i Widerøe blir noe lengere. Fra i morgen er det grønt som gjelder!:fly:drink

Jeg kvakk til i senga i dag tidlig...

- "AAAAAAHHHH.... jeg husker ingenting av hva jeg gjorde i går kveld... ble jeg dopet, drakk jeg for mye? Vrææææl. Har jeg lommeboka?"

Jeg skjønte ingenting. Jeg husker at jeg hadde et hyggelig treff med en medforumist på South Beach... Jeg husker å tasse litt rundt. Få med noe Mexicansk mat. Tok en øl. Tok en øl til...

Så husket jeg at jeg begynte å synes at South Beach var nokså harry. 32Oz drinker og 90% av klientellet med en eller annen low-class pimp som forbilde er ikke helt min greie. Heller ikke pensjonerte prostituerte som danser i bunny-outfit utenfor barene. Nei, ikke det heller.

Jeg husker at jeg tasset nordover. Endte opp utenfor Ritz, der jeg så på menneskene og drakk Mojito og en øl. Så ruslet jeg da virkelig hjemover til hotellet mitt for å ta en nap?

Jo, det gjorde jeg. Klokken må ha vært drøyt 16.00... Så satte jeg da vitterlig på vekking?

Nei

Det gjorde jeg ikke.

Årsaken til at jeg ikke husker noe er altså at jeg sov... i 13-14 timer. Balle altså, men det slår alternativet.

Nå blir det opp og få seg litt frokost. Så blir det å rusle litt mer, og så blir det nok lunch på Ritz og så bærer det ut mot flyplassen og hjem.

Ha en fin en.

Ughh fra Stavanger. Hadde en veldig trivelig aften sammen med andre forumister i går. Det gikk nå rolig for seg, men jeg er allikavel litt uggen i kroppen. Nå er middag spist (litt) og det venter en ny runde med kvil i stolen. Litt senere skal en ut på besøk.
Ha en flottere søndag :)

Søndag igjen. Tilbake i SAS Lounge innenlands i Oslo.

Og som vanlig er ting forsinket på søndager :) Skal ta en ekstra :drink på SAS sin regning.

Back