JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

enml

ScanFlyer Gold
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!:devot: :devot: :cheers: :cheers: :) :musikk

Replying to Topic 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!'

Grattis med pokalen :cheers:

Bedre at Molde vant enn klysa Fjørtoft :mol

Hørte Dan Børge Akerø omtale lagene som en kamp mellom bygdene...:zzz :zzz :zzz Men det gikk vel en teskje bløtt i buksa på Kjell Magne...

Gratulerer med til enml og Molde. Greit at det var Molde som vant når motstanderen var Lillestrøm.

Grattis Molde, men nå gjennstår det å se om de får fortsette i tippeligaen neste år.

Gratulerer:cheers:

Selv om Molde ikke ligger i Trøndelag så er det mye bedre at de vinner enn pampene nede på LST:up:

Hva har skjedd? :skep

Fårmel Ein? :love

Originally posted by LN-KGL

Fårmel Ein? :love

Originally posted by LN-REF

Lommetennis?

yellow-card.gif

Mange takk for gratulasjoner!:devot: ...og selv om mine øyne er veeeeldig blå, så synest jeg at dette til slutt ble en meget fortjent seier. Tror ikke Powell hadde vært så utrolig stolt av seg selv i det lange løp om hans tjuvtriks ble utslagsgivende...

Grrrr.... Grrrra..... G..... Nei, jeg makter ikke...:cool2
(Men det var en fin soloppgang over Romsdalsalpene i dag tidlig..., det skal dem ha!:) )

Så genererer det jo ekstra med flytrafikk dette, både fredag, lørdag, søndag og neste høst!

Hehe jepp.. også på KSU hvor Mollingene fylte opp flyene med både skjerf og flagg fredag og lørdag.

Veeeeel KOG... Det ble da litt fly ut av det da...:up:

Gratulerer MFK med velfortjent mesterskap!

Kall meg gjerne tulling, men jeg gråt i 92, og jeg gråt jaggu meg nesten i dag og.. :(
Tung, tung dag på Ullevaal. :baeh

PS: Dere kan forresten ikke kalle meg tulling, fordi dere ser på, og tar bilder av fly i vinterkulda.

PPS: Men det gjør jo jeg og, så da er det vel greit..

Eirik, deprimert og irritert!

Ikke så galt at det ikke er godt for noe... Mannfolk som viser følelser og gråter er jo ikke dagligdags...:up:

Originally posted by enml

Så genererer det jo ekstra med flytrafikk dette, både fredag, lørdag, søndag og neste høst!

Ja det generer litt flyaktiviteter dette. Jeg så f. eks at Atlantic airways hadde to avganger fra Molde på lørdagen og to avganger til Molde på søndagen. Så må en ikke glemme at Molde med dette kvalifiserte seg til UEFA cupen neste år. Det kan jo også generere interessant flytrafikk til Årø lufthavn. :)

Back