Ja, da var det lørdag

Bergern

ScanFlyer Dusty
Ja, da var det lørdag

Ukens nest beste dag skal tilbringes på sofaen. Må en liten tur på polet, for i morgen blir det stas.
9250 blanke, norske kronestykker tilbake. Det er ikke fett og jeg blir ikke rik, men det er deilig å ikke stå i gjeld. Tenker de ryker på Ibiza til høsten. Eller neste helg :D
Lun lørdag ønskes!

Re: Ja, da var det lørdag

Godt med helg. Ttravle dager og uvante arbeidsoppgaver. Men sånn er det nå engang.

Skulle vært og sett Alan Parsons Project i kveld, men det ble det selvfølgelig ikke noe av. Den godeste Alan sitter i karantene hjemme i England.

Ikkeno fotball og hagen ser ikke ut, så både traktor og fyrstikker skal få kjørt seg. Innendørs er det bare dårlig stemning.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

God lørdag fra Ris. Har egentlig ikke kommet over synet av den voksne mannen som stod på kirkegården ved Ris kirke i går og hadde med seg en 25-30 golfballer som han øvde med å slå...Corona gjør definitivt noe med folk...hvis slikt kan kalles folk da? Ny dag, fri og da tenker jeg vi skal på en god gammeldags biltur med niste. Ha en fin lørdag der du er.

God morgen fra Grønland, halvveis i karantenen[emoji3] Første uken med hjemmekontor unnagjort og det har vært mer hektisk enn forventet, så fint med helg nå. Naturligvis ingen store planer for helgen.
@EB; biltur er fint og er også en fin karantenevirksomhet, har vært på tur med termos og kake to ganger allerede denne uken. En finfin helg ønskes, både med og uten bil[emoji3]

God alt for tidlig morgen fra ørneredet. Litt utfordring om hvordan man skal få kost seg noe særlig mer enn de andre dagene når hver dag er lørdag? Blir nok i alle fall store mengder bacon, laaaang tur (ingen hjemmeskole når jeg tenker etter) og dragen skaffet en meget hissig Montrachet som skal spares helt til middag (så sant det ikke blir litt kos i solveggen)

EB, denne golferen er sikkert bare en innflytter som er karantene-forvirret.

Lurer på når man sitter på Galemoen med reisefeber igjen? Bare det å tusle rundt på Tanum der og lete etter er historieblad nå virker som ultra-luksus.

Mornings fra Hvalstad. Her er det planlagt både en tur på polet og en tur ut med familien. Andeconfit til middag, det er så langt jeg kan strekke meg til middag på boks. Og minner meg på at jeg bør nok få klemt inn en løpetur også. Ha en fin dag

Mange nyinnflyttere i området her på Sørlandet også for tiden. Det blir vel ikke mer åpenlyst at man er på tur til hytta når man trekker utleiehenger fra Shell Vinderen.

God lørdag herfra. Dagene går jo litt i surr her nå men som alltid i helga så blir det en lang skogstur med den firbente kameraten min. Ellers blir det vel litt pusling utendørs i kjøkkenhagen.

Jepp, vi er i følge naboene værste sorten :p

Jeg kan i allefall skryte av å være gift med 5. generasjon i dette hjemmet...men tviler jo egentlig på om det holder blant andre innfødte;)

God morgen fra Groruddalen, her sitter jeg å nyter to episoder med BONANZA fra tidlig 70 årene, så blir handel - så blir hjem igjen.

Ha en god helg, folkens.

Jan

God lørdag fra Gamle Oslo. Her skal det spaseres opp til Mathallen for å finne et mer enn utmerket stykke kjøtt som skal i grillpanna. Og så blir et en whisky på polet, mest for å fylle opp skapet og bruke litt penger som man ikke får brukt når man ikke får gått på bar. Godt med helg etter god produktiv arbeidsuke. God lørdag i heimen ønskes!

God morgen fra Deltabyen Lillestrøm. Helg igjen og det kjennes godt. Går i mye Corona utstyr på jobben om dagen... Ellers ikke mye planer her. Sola skinner så en tur ut skal man, etter litt handling. Egentlig skulle man vært i Helsinki i dag. Man ser jo nå hvor luksus det er og bare reise til Gardermoen ja. :) Gleder meg veldig til flytur når dette er over. :) Ha en fin dag alle sammen.

God dag fra Lillestrøm. Lun lørdag. I gårctrodde jeg faktisk at jeg skulle booke om en BA billett til Chicago fra April til August. Det hadde vært litt stas å faktisk kunne booke en billett liksom. Men BA kom meg i forkjøpet og ringte meg opp for å kansellere og gi meg refund i går.

Jau jau... Nå har jeg bare en eneste BA booking igjen og det er Grand Cayman i slutten av Juni. Den skal jeg knuge til brystet til det siste. Vi VIL dit. Ferdig schnakka.

Ha en fjong lørdag uten golfing på kirkegården.

Lun lørdag her i vest også, stemningen foran peisen er på høyde med skogkanten og Ris, espresso’ene er sterke og gode mens vi gjør oss klare for en Italia tur, vel nesten i hvertfall en tur til Rialto - dog ikke Rialto i Venezia. Niste er pakket for oss og hundene - frisk luft og bad i regnskog står på programmet. Ha en frisk lørdag.

Ja, da var det lørdag

Gress er klippet .. kvist, kvas og grener er brent og jeg har fjernet en meter tau fra klippebladene under traktoren .. det siste tok en time ... hvis jeg får tak i den idioten som droppet den taustumpen som lå gjemt i ugresset ...

Velvel, det verste er gjort. Nå må det dusjes .... og i morgen skal det regne igjen ...

Kona bestiller matvarer på Kroger ... velger hva hun vil ha, kommer til checkout.
Velg leveringstid: Første tilgjengelige torsdag 2. april mellom 21 og 22. :lol:

Kona bestiller matvarer på Kroger ... velger hva hun vil ha, kommer til checkout.
Velg leveringstid: Første tilgjengelige torsdag 2. april mellom 21 og 22. :lol:

Da får man bare ta en tur i butikken, da :D

Ikke klag
Omtrent det samme her i Oslo

Last edited:
Back