It's thursday!

God ettermiddag fra BA Galleries T5 Heathrow..

Sommerferien fikk en elendig start da TG607 var flere timer forsinket fra HK, først 2 timer confirmed delay uten grunn, så 1,5 timer pga uværet i HK. Resultatet var at man mistet TG954 til Oslo. Ble så booket om til TG910 til London. Rundt 2-3 timer uti flighten kommer capt. på og sier vi må lande i Delhi grunnet "problem with fuel system". Resultatet: over 3 timer på bakken i Delhi uten noe info da crew var mer opptatt av å springe rundt og ta imot halskjeder fra et titalls munker og bord. I tillegg mistet man ny connection til Oslo. Venter nå på BA 768 med avgang om et par timer. Hadde vikelig sett frem til 12K på 777'n (som ble erstattet med de fæle midtsetene ved galley på 747'n..)

Er det noen som vet om jeg har noen rett til kompensasjon her? I tillegg til å bli forsinket over 13 timer, mistet jeg jo dirkete flighten til Oslo og (i mine øyne) et mye bedre sete.

Kommer man noen vei ved å sende en klage til Thai Airways?

Takk for tips!

G'aften fra det Sørlandske!

Her tok bilen meg direkte hjem uten forsinkelser eller omkjøringer! Kan'ke klage der!

Sende klage til Thai? Narr meg ikke til å le! Tviler på du kommer noen vei med kompensjasjon der. Håper du tok kraftig for deg av drikkevarene underveis. Var vel eneste kompensasjonen du kan regne med.

Heldigvis fredag i morgen! Ser frem til helg nå! Har vært ei hanglete uke. Kroppen trenger hvile kjenner jeg.

Back