It’s Miller Time - eller God Fredag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
It’s Miller Time - eller God Fredag

....Ute med Miller Lite i hagen - aldeles utmerket for aa bli kvitt brun snegler :p - har ikke helt samme smak som sneglene, saa det ble noe godt i glasset fra Pelican Brewery til far.

Attachments

• E9658C0D-4C9F-47F5-8056-62F303531736.jpeg
    E9658C0D-4C9F-47F5-8056-62F303531736.jpeg
    181.1 KB · Views: 327
Re: It’s Miller Time - eller God Fredag

God morgen fra Røros. Litt kontorering før vi setter kursen sørover - kjører Rondanevegen og får med oss lunsj hos Annis på Ringebu. Ha en bra fredag der du er:-)

Mornings fra Tjøme. Oppe med bøllene, mens resten av huset sover. En løpetur står på programmet, samt å benytte oss av litt barnevakt for å dra ut å spise i kveld. Ha en fin dag

På denne triste dag hvor BA annoncere udfasning af 747 :-( så bliver min morgenhilsen idag fra lillebroderen 737 fra NAX på AAL-CPH på DY3081, derfor synes jeg også det er passende at sende den her kl 7.37 istedet for den dejlige 7.47 <3

Hepp hepp og god morgen fra Stavanger. Andre koppen med kaffe er på vei ned. Ute er det skyet og regnet skal åpenbare seg på eftan, og jeg som hadde tenkt å male en vegg på huset..... :D
Nå driver en å memorerer gamle flyopplevelser på YouTube men dette gjør jo bare reisesyken enda større.
Men, en har da fått jobbet litt her på godset i sommer da. Til uka blir det jobb, hele to dager skal det jobbes da, forsiktig opptrapping etter ferie :)
Ha en glitters helg :)

God morgen fra Forus. I full gang med ukas siste arbeidsøkt. Greit med fred og ro på kontoret i grunn. Ha en fin dag forumister!

Good morning, det er fredag og kanskje en Taco kveld også, med en flaske god Italiener til deling med fruen. Er dette noe fornuftig folkens ??

Ha en flott dag videre.

Jan

Hei og hå fra MS Midnatsol retning Ålesund for deretter å seile inn/ut av Geirangerfjorden før videre til Trondheim/nordover. Vært ombord kun i et halvt døgn og har 3 igjen før vi går av i Tromsø og må si at jeg liker denne ferja (har med bil) svært godt! Tipper det blir flere turer, greit å slippe å kjøre t/r [emoji28][emoji41]

God morgen fra Kongsberg. MC-tur med to kompiser på kryss og tvers i Vestfold i går. 11 timer på sykkel inkludert mange småstopp. I dag går turen videre til det som het Østfold i gamle dager... Et par dager på et småbruk i Aremark. Ha en strålende helg[emoji3]

PS @mow, nå har jeg trua på Leeds...

I dag går turen videre til det som het Østfold i gamle dager...

Det heter vel fortsatt Østfold selv om det ikke er navnet på et fylke?

Østfold er et landskap, et nåværende valgdistrikt og et tidligere fylke på Østlandet i Norge, som fra 2020 ligger i Viken fylke

Forøvrig god fredag herifra. Bare jobbe noen timer, så er det helg.

Ha e god en :)

Det heter vel fortsatt Østfold selv om det ikke er navnet på et fylke?

Forøvrig god fredag herifra. Bare jobbe noen timer, så er det helg.

Ha e god en :)

Betryggende[emoji846] Å si at man skal til Viken gir lite mening, når man allerede er der. Fortsatt vanskelig for hjernen å begripe at Kongsberg og Halden er i samme fylke...

Betryggende[emoji846] Å si at man skal til Viken gir lite mening, når man allerede er der. Fortsatt vanskelig for hjernen å begripe at Kongsberg og Halden er i samme fylke...

For ikke å snakke om Halden og Gol.

Har et par lagrede søk på Finn, som henger igjen fra da jeg sist søkte jobb og fant meg bolig. De var begrenset til Oslo og Akershus. Plutselig ble de endret til Oslo og Viken. Så nå kan jeg finne meg leilighet i Halden og jobb på Geilo om jeg vil ^_^

De som fant opp Viken må ha drukket litt for mange øl på et dårlig nachspiel.
Jaja god fredag fra Oslo. Kattene på feriekoloni hos meg er mata, kassa deres er tømt så de bør ikke klage. Men det har de heller ikke gjort heller de to dagene de har vært hos meg. Veldig stille katter som oppfører seg pent noe de egentlig bør gjøre mtp hvor bortskjemte de er.

Får vel vaske noe klær etterhvert. Vært en litt følelsesmessig berg og dalbane i det i siste mtp min bekjent som gikk bort kun 23 år gammel, men var en verdig avskjed på tirsdag iallefall. Jaja livet er skjørt og sånn er det bare og uttrykket er at man skal leve hver dag som om man skal dø i morgen gir iallefall mening for meg.

God morgen fra The Hills. Her pleier man en lett hangover i hagen etter en sprudlende aften i en annen hage i går. Mor er å får seg massasje nede i byen og jeg er ferdig med helseskjemaer og skal snart pakke. I morgen flyr SAS oss til Malaga og det venter en ganske glorete kåk på oss i Marbella - det blir godt med ti dager sol og kos.

Her vestpå nytes høstvær og 15 grader. Vind og regn gir i ro i sjelen, og tanker om hva som ´burde vært gjort i hagen er behagelig forduftet. Uniteds seier i går smakte godt, blir spennende innspurt.

Morn fra Santorini, hvor man snart skal ombord i balja med det beskjedne navnet WorldchampionJet, destinasjon Naxos, hvor de siste dagers klippe og basseng erstattes med strand og sjø. Munnbind på og antibac på henda er påkrevd.

G'morgen .. nå er det like før Leeds er formelt klare for PL. Snubler Westbrom i dag er det klart.

Fortsatt varmt og klamt. Ingen snegler her, kunne isåfall prøvd med coors light som jeg fortsatt har noen liggende igjen av etter et besøk sørfra .. Men vann vil de jævla plantene ha - håper på mer regn i dag ...

I dag blir det å leke med chatbot før helgen setter inn ....

God dag fra Flåm. Har spist litt. Drukket litt Ægir. Oppholdt et kafebord alt for lenge og er straks klar for toget hjemover.

Ha en fjong dag

God dag fra Flåm. Har spist litt. Drukket litt Ægir. Oppholdt et kafebord alt for lenge og er straks klar for toget hjemover.

Ha en fjong dag

Fnat suse! Nå har det begynt å regne igjen. Makan! Men vi skal ut å handle drikkevarer til stor fest. Gjelder å ikke tjuvstarte på flasken(e).

Ha en fjong dag

Hvor fullt var toget på Flåmsbanen (om dere tok deg)?

God ettermiddag fra en vindfull prærie. Tipper den nydte Carlsberg Ipa Fra Color Fantasy faller i Miller Lite kategorien, men den gikk ned etter litt produksjon av jordbærsyltetøy. Rakk nemlig å rane et utsalg med nyplukkete bær fra den siviliserte delen av Asker. Og for de som har misforstått er dette fjordsiden av E18. ;)

Back