• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

It is "Someones" birthday today

Savipix

ScanFlyer Rusty
GRATTIS MED DAGEN! Blir norsk, dansk og svensk flagg på deg idag :nor (for passet) :DEN (for det land du skal studere i) :SWE (der min hilsen kommer ifra)

:drunk:

Re: It is

Gratulerer med dagen, Someone! Og siden vi er i det internasjonale hjørnet, følger jeg opp med et flagg jeg skulle ønske vaiet på Løvebakken...::EU

Gratulasjoner fra UK også.

Øyh, er jo ikke Engelsk flagg jo... BU662 hint, hint ;)
Får bli EU da! :EU

Gratulerer ogsaa her bortefra - selv om det er noen timer igjen til torsdagen her! :USA

Og grattis fra 93 mtr over bakken, i tåke og regn :) men hos et bursdagsbarn skinner vel alltid solen vel?

:D :nor

Gratulerer med dagen... Vi kan jo feire den på etterskudd når vi arrangerer det første Scanair.no`s Biltreff om ikke lenge...:D

Takk, takk.

Og nei jeg føler meg ikke spesielt gammel...ennå. Men den panikken kommer vel om noen år når man nærmer seg noe som begynner på 3..... og ikke lenger lever i en behaglig studenttilværelse.

Blir uansett en rolig dag, som avsluttes med en hagefest av det ikke akkurat ville slaget i forbindelse med jobben, så får man feste med venner:cheers: og familie :old til helgen

:nor

Tillykke med dagen - og held og lykke med dine studier på CBS :DEN

Måske vi ses engang på CPH...

Gratulerer med dagen fra Tromsø!

Jeg tror at du vil se at panikken sannsynligvis ikke vil slå inn selv når du om noen år nærmer deg 30. Jeg nærmer meg 40 (3 år igjen), men har definitivt ikke panikk.:colgate:

Lykke til med studiene på CBS.

Gratulerer!

Ta alderen med ro, men man blir mer og mer urolig jo nærmere man kommer en alder som begynner med dette 3- tallet.

Back