• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Islandske Avion Group kjøper igjen

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Islandske Avion Group kjøper igjen'

Der stod det ikke så mye mer enn overskriften her på forumet... Hva annet eier dette islandske selskapet?

Nei...men den som følger med i luftfart vet vel ett og annet...:up:

Avion Group may be complex, but it can still speak pretty planely about its business. Through a group of subsidiaries, Avion Group leases more than 60 passenger and cargo aircraft long-term and short-term and also provides other aviation-related services at seven overhaul workshops in the UK and a maintenance center in Ireland.

Avion was founded in January 2005 through the merger of Air Atlanta Icelandic, which was founded in 1986, and Islandsflug.

Avion Group also includes Air Atlanta Europe, Avia Technical Services, Excel Airways, and Southair.

Customers include Air France, Cathay Pacific, and Virgin Atlantic Airways.

Takker...ser av stemmene på hangar.no at flere var enige med meg om at teksten var lite informativ...

Aero Flight (eller folkene bak) eier ogsaa en 757 som de proevde aa faa meg til aa leie da jeg var i Europa sist ... det er selskapets meglere som sto bak charterkontrakten vi fikk.

Kom til aa nevne at ATA var i markedet for brukte 757'er, og dette foerte til flere telefoner fra Tyskland de neste dagene... :sarc

Back