Islandsflug for Norwegian

Bare sånn apropos: Islandsflug eksisterer ikke lenger, er fusjonert med Air Atlanta Icelandic (01/01-05). En del av flyene har fortsatt Is-titler dog..
 
Originally posted by Blubird
Bare sånn apropos: Islandsflug eksisterer ikke lenger, er fusjonert med Air Atlanta Icelandic (01/01-05). En del av flyene har fortsatt Is-titler dog..

Er du nå så sikker på det ??
De opererer med ICAO Code ICB og IATA Code HH
Og har følgende hjemmeside :hi2
 
Originally posted by Cedlind
Noen som vet hvordan kjerra skal fly de nærmeste par dagene?

14.2 - DY802/DY803 OSL-ARN-OSL
15.2 - DY602/DY605 OSL-BGO-OSL
16.2 - DY502/DY503 OSL-SVG-OSL , DY206/DY209 OSL-ALF-OSL , DY510/DY511 OSL-SVG-OSL , DY626/DY629 OSL-BGO-OSL

:smokin
 
Selv om de fortsatt flyr med egne koder etc så er det ihvertfall meningen at Islandsflugs skal integreres i AAI's organisasjon i overskuelig fremtid.
 
La dette til grunn for den første postingen.


...the aim is to merge Air Atlanta Icelandic and Íslandsflug and start operating under the Air Atlanta Icelandic name on January 1st 2005


http://www.airatlanta.com/index.aspx?groupid=1718&tabid=1688&NewsItemID=278&ModuleId=1341
 
Originally posted by Cedlind
Bare to flygninger i dag og i morgen?
Merkelig lite spør du meg..
Enig - dette virka jo helt sprøtt, men kanskje en god grunn som vi ikke kjenner til - ennå;)
 
Originally posted by DY
Originally posted by Cedlind
Bare to flygninger i dag og i morgen?
Merkelig lite spør du meg..
Enig - dette virka jo helt sprøtt, men kanskje en god grunn som vi ikke kjenner til - ennå;)
Ja.. tror kanskje jeg prøvde å hinte frem en grunn :p
 
Originally posted by DY
Originally posted by Cedlind
Bare to flygninger i dag og i morgen?
Merkelig lite spør du meg..
Enig - dette virka jo helt sprøtt, men kanskje en god grunn som vi ikke kjenner til - ennå;)

Kanskje man betaler for bruk......For eksempel
:sarc
 
ja, men DY har jo et fly ute av drift, og det akruelle flyet må da ha høyere produksjon?
 
Originally posted by Cedlind
ja, men DY har jo et fly ute av drift, og det akruelle flyet må da ha høyere produksjon?

Det MÅ nok ikke det. Husk at det ennå er redusert program Ti On To......Som tilsier at innleie behov kanskje da ikke er SÅ prekært. Samt at man trykker mer på andre fly med f.eks kort turnarounds ......
 
Back
Top