Concorde
BA Concorde Sep 1998
UA er første selskap med IPad som standard: http://mobil.aftenposten.no/a.mob?i=4213832&p=aftenposten
Her er en tråd hvor Ipads nyheder er kommet in
den seneste tid
Ikke bare i cockpit also i CabinBA er den nyeste vil jeg, si /tro
Håper at QRH FORTSATT er i papir dog...
Papir krasjer i allefall ikke, har vært skeptisk til å ha QRH'en elektronisk selv om det var Android eller Linux som er ganske så stabilt som lå igrunn på paden.
Du er fortsatt avhengig av strøm og at hardwaren holder, en QRH oppdateres jo ikke så veldig ofte heller.
Men med en iPad så har du alltid en risk at den ikke vil funke, slik er det med elektronikk og derfor håper jeg den fortsatt er i papir.
Miljøvennlig er papir også, om de bruker Sitka gran i produksjonen, dette er en svartelistet treart som stort sett kun duger til papir og som i naturen fortrenger norsk flora og fauna.
Du er fortsatt avhengig av strøm og at hardwaren holder, en QRH oppdateres jo ikke så veldig ofte heller.
Men med en iPad så har du alltid en risk at den ikke vil funke, slik er det med elektronikk og derfor håper jeg den fortsatt er i papir.
Nå har dere vel en hver, så hvis den ene skulle feile, har dere jo backup ..
(Dette betinger selvfølgelig at man ikke dytter det fult av sine fugler og annet skrot)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.