• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Interiør fra en (heldigvis) svunnen tid ..

Herlov

ScanFlyer Gold
Interiør fra en (heldigvis) svunnen tid ..

Jeg kom over denne linken på airliners.net;

http://www.psa-history.org/hangar/l10.php

Det er en egen "lounge"-avdeling der hvor bagasjen normalt er, i tillegg til doble seter med bord mot hverandre i kabinen .. Ikke verst! Bare synd man hadde en så pervers fargesmak på den tiden. :skep :wow:

Replying to Topic 'Interiør fra en (heldigvis) svunnen tid ..'

Svunnen tid? Hva med det nye fargevalget til Transavia???

Skjønner ikke hva dere snakker om. Fargene til PSA var jo helt legendarisk fete!!! :D

(Sjekk forresten smilet på flyene. God idé.)

Joda, helt fete. Ble helt våt i øya da jeg så dette. Husker så godt da jeg fløy PSA, riktignok 727-200 Grinning Bird t/r LAX-SAN.

Jentene med det som på den tiden var helt vanvitting, mini-skjørt. Guttehvalp fra Lillestrøm, meget ung og ble helt forvirra.....Kaldsvettet......

Hvorfor kan ikke flyverter gå i shorts...

HVORFOR IKKE ??

Originally posted by EB

Hvorfor kan ikke flyverter gå i shorts...

De gjoer da det .. ihvertfall i Southwest.

ikke når jeg fløy de sommeren 2005...

HVORFOR IKKE ??

Jeg ville heller spurt: HVORFOR???

For å bringe det hele tilbake til "livery"-nivå: PSA er jo en av de heftigste fra den tidsepoken. Og som Falcon har hevdet; det påmalte smilet var jo en smart idè, som MÅ ha fått kundene til å trekke på smilebåndet også.....

Av livery fra den tiden kunne jeg ha sett tilbake på det meste med glede...., noe annet er interiør i norske hjem i samme tidsepoke! Tapeter med SVÆRE brune psykedeliske blomster....., himmel og hav...

Jeg vet ikke om interiørdesignet nødvendigvis er fra en svunnen tid. Enkelte litt tilårskomne Aeroflot-maskiner har noe som likner ganske mye.....:D

ikke helt politisk korrekt (i dag), men herlig tacky!
ad-68aisleseat.jpg

Back