• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Interiör CS-TFM

HenrikL92

ScanFlyer Gold
Interiör CS-TFM

En bekant till mig ska till JFK med DY den 28/2 och fick ett sms igår om att Dreamlinern blivit utbytt till EuroAtlantic B777, hon hade bokat platserna 9A-D, och dessa är ju långt framför vingarna på B787, hur infaller dessa på -TFM?

Samt jag kommer inte ihåg att jag läst här någon stans om hur IFE´n fungerar på -TFM, finns det skärmar framför varje stol?

Re: Interiör CS-TFM

Jeg mener å huske at det ikke er IFE i hvert sete på denne. Men ta det med en klype salt.

Ser jo på bildene på PDFen at det er skjerm i hvert sete. Men, tror de ikke fungerer.

Ang. seterader. Jeg mener at det er C fra 1-6, så begynner Y på rad 16, selv om det er første rad. Dvs, alle som har booket sete på disse radene blir flytta bakerst i kabinen. Så be vennen møte TIDLIG på innsjekk for å sikre gode seter. VELDIG VIKTIG..! :up:

Ser jo på bildene på PDFen at det er skjerm i hvert sete. Men, tror de ikke fungerer.

Ang. seterader. Jeg mener at det er C fra 1-6, så begynner Y på rad 16, selv om det er første rad. Dvs, alle som har booket sete på disse radene blir flytta bakerst i kabinen. Så be vennen møte TIDLIG på innsjekk for å sikre gode seter. VELDIG VIKTIG..! :up:

Super Michael, då ska jag hälsa det vidare! :)

Förresten kan någon se om det verkligen är -TFM på denna rutt? Enligt DY´s hemsida så ska flighten flygas av NLH med Dreamliner.. hmm..

Back