• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Interessant forretningsmodell: fly ubegrenset med medlemskap

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Noe lignende har jo Widerøe om sommeren, Norgesbilletten heter den vel. 2 uker fly så mye du orker for ca 3000,-

Men ikke dumt med månedskort ala #Ruter i lufta :)
 
Det er det da flere her inne som har: I form av diverse årskort hos SAS

Hadde det i flere år selv mens jeg patruljerte innlands med SK. Er et fabelaktig produkt.

Synes idéen var veldig spennende her, jeg. Prisen var jo overkommelig og.
 
Ikke bare var prisen overkommelig, men produktet ser også ganske genialt ut. Hvis de faktisk evner å lage et no hassle-produkt uten køer og stress er det verd ganske mye.
Og jeg skulle tro at plasseringen gir tilgang til et ganske pengesterkt kundegrunnlag.

Men jeg vet ikke om jeg hadde satset på å være founding member.. Ville kanskje heller sett hvordan det gikk først.
 
Det ser ut som de skal fly Monterey-Palo Alto-LA-Santa Barbara t/r. Den ruta tar 170 minutter hver veg og med to fly burde det blie noe slikt som tre timer mellom hver avgang. Jeg er litt usikker på om det er godt nok for markedet de sikter mot.
 
Back
Top