SE-DYD ScanFlyer Gold 1 Mar 2012 #1 Hei! Har vært litt opptatt om dagen, men her kommer endlig Del 2 Av Inside FRA. Samtlige bilder er tatt av Erik Ritterbach.
Hei! Har vært litt opptatt om dagen, men her kommer endlig Del 2 Av Inside FRA. Samtlige bilder er tatt av Erik Ritterbach.
SE-DYD ScanFlyer Gold 1 Mar 2012 #2 Forts... Mulig dette er tatt i USA? Sto ikke noe stedsangivelse! Mer kommer senere! Dag
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 1 Mar 2012 #5 Veldig flott serie fra FRA. Takk for du delte dem, det var en glede å se så slike bilder med så mange pene flytyper med fine livery, takk skal du ha vi vil ha mere slike bilder.
Veldig flott serie fra FRA. Takk for du delte dem, det var en glede å se så slike bilder med så mange pene flytyper med fine livery, takk skal du ha vi vil ha mere slike bilder.
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Mar 2012 #7 Ja, det bildet av Spirit er tatt i USA. Kan ikke identifisere plassen, dog ..
Toby91 ScanFlyer Silver 1 Mar 2012 #8 Meget flotte bilder! Artig med et gjensyn av EI-EMS, MD-11'en. Jobbet og lastet den en gang da eg var i forsvaret
Meget flotte bilder! Artig med et gjensyn av EI-EMS, MD-11'en. Jobbet og lastet den en gang da eg var i forsvaret
SE-DYD ScanFlyer Gold 1 Mar 2012 #10 Hyggelig å høre at dere liker bildene! Jeg skal overbringe det til Erik! Dag
TKDahl The Heraklion Spotter :) 2 Mar 2012 #11 Flott serie, virkelig fint med noen insider bilder fra "eksotiske" flyplasser TK :fly
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 2 Mar 2012 #12 Stilige bilder :up: Litt rart å sitte i FRA og se på bilder fra FRA. Og dessverre er terrassen på T2 stengt, så det blir dålig med bilder på meg i dag. :angry:
Stilige bilder :up: Litt rart å sitte i FRA og se på bilder fra FRA. Og dessverre er terrassen på T2 stengt, så det blir dålig med bilder på meg i dag. :angry:
SE-DYD ScanFlyer Gold 3 Mar 2012 #14 Melding fra fotografen: 1000 takk the sprit airbus is taken at LGA (New york) erik R