Innstramminger i Flying Dutchman

Trety

ScanFlyer Rusty
Fikk en mail i går fra KLM, der de fra 1/1 -05 ikke lengre gir bonuspoeng i det hele tatt. Synd, og der forsvant et konkurransefortrinn. SAS sin innstramming ble sett i lys da ikke like hard da de gir 25% poeng i det minste.
Det jeg lurer litt på er hva Air France og de andre i SkyTeam gjør i den anledning - noen som vet?

Replying to Topic 'Innstramminger i Flying Dutchman'

Originally posted by Trety

Fikk en mail i går fra KLM, der de fra 1/1 -05 ikke lengre gir bonuspoeng i det hele tatt. Synd, og der forsvant et konkurransefortrinn. SAS sin innstramming ble sett i lys da ikke like hard da de gir 25% poeng i det minste.
Det jeg lurer litt på er hva Air France og de andre i SkyTeam gjør i den anledning - noen som vet?

Ingen poeng i det hele tatt?? Hvorfor har de programmet da? Legg det ned.

Det gjelder kun de billigste billettene på økonomi etter hva jeg skjønte.

Originally posted by DY

Ingen poeng i det hele tatt?? Hvorfor har de programmet da? Legg det ned.

*klaske seg i panna* Beklager, det er som jb1 skriver kun de billigste billettene. Gikk litt fort i svingen her i sted. :)

M.a.o så er ikke SAS så slemme/dumme alikevel?

Originally posted by EB

Nå er vel kanskje ikke jeg den som har frontet hvor dumme og slemme SAS er (har ennå til gode å fly med Norwegian...!), og her har SAS beholdt en fordel. En ulempe er fremdeles at poengene går ut etter 5 år, noe de ikke gjør i FD. Løsning? Ha begge kortene, de omfatter et rimelig stort rutenett til sammen. ;)

Originally posted by EB

Nå er vel kanskje ikke jeg den som har frontet hvor dumme og slemme SAS er (har ennå til gode å fly med Norwegian...!), og her har SAS beholdt en fordel. En ulempe er fremdeles at poengene går ut etter 5 år, noe de ikke gjør i FD. Løsning? Ha begge kortene, de omfatter et rimelig stort rutenett til sammen. ;)

Korrekt - ha begge kortene.:)

Fikk også mail fra KLM i går, men ikke noe nevnt om dette i min mail. Kanskje jeg er "heldig" og får bonuspoeng framover...:spin:

Skynd deg å fly...

Neida, har det ikke travelt. Snart jul:)

Fikk også mail fra KLM i går, men ikke noe nevnt om dette i min mail. Kanskje jeg er "heldig" og får bonuspoeng framover...:spin:

Neppe :spin: . Når du klikker på en av linkene i mailen kommer står det på høyre siden på websiden som åpnes.

Hmmm Høres ut som et annet selskap som ble beskyldt for ikke komme med de største overskriftene når det gjelder nye (og absolutt dårligere) regler...

Da har jeg nok fått en helt annen mail fra KLM enn du. Men den kommer kanskje etterhvert, eller så kommer kanskje dette pr post. I min mail kom det kun tilbud om reiser. Ingen infor om FD.

Eg har bonuskort i Delta, KLM og NWA. Er det mulig å få samlet alle poengene på ett kort (f.eks FD)?

En rask telefon til FD helpline vil gi deg svaret. Har brukt hjelpelinjen til FD og ble utrolig positivt overrasket over servicen. Ble besvart nesten med det samme og de kunne hjlpe meg der og da med problemet mitt. Til alt hell tror jeg sågar det var ett 800-nummer jeg ringte. Gratis!
Har dårligere erfaringer med andre bonusprogram med lange ventetider i telefonen bare for å svar at man må faxe, eller sende et skriftlig brev med kopier etc.

Neppe :spin: . Når du klikker på en av linkene i mailen kommer står det på høyre siden på websiden som åpnes.

har nå underøkt både mailer og KLM internettside om dette, uten at jeg har klart å finn eut av det su sier. KLM har på høyre side en kampanje hvor dette står:
Book a web@ward (click here) online to any one of several major destinations in the Far East and save up to 25% on the number of Miles required!

Kan du legge ut teksten som du har fått som bekrefter at man ikke lenger får poeng på billigste billett hos KLM?
Jeg klarer ikke finne dette i det hele tatt.

På forhånd takk.

Originally posted by MountainDew

Eg har bonuskort i Delta, KLM og NWA. Er det mulig å få samlet alle poengene på ett kort (f.eks FD)?

Jeg håper KLM og Air France slår sammen sine bonusprogrammer og at jeg kan overføre de få poengene jeg har i FD til Fréquence Plus eller hva et nytt program vil hete.

Et nytt program vil nok ha et fransk navn...:spin:

Flying Plus eller Fréquence Dutchman? :sarc

Originally posted by DY
Kan du legge ut teksten som du har fått som bekrefter at man ikke lenger får poeng på billigste billett hos KLM?
Jeg klarer ikke finne dette i det hele tatt.

På forhånd takk.

Det står på høyre side, helt øverst her.

På etterskudd værsågod :)

Back