Ekstrasjekk hvis SSSS er ved gaten, ved innsjekk og/eller gate kan det være ekstra spørsmål.Er det slik at disse interjvuene skal foretas både på OSL og ARN eller var det reisende fra ARN?
1) SAS har begynt med at man må ringe til dem og si i fra hvis man skal ta med ski som ekstra bagasje, for å garantere at de har plass. Gjelder dette Widerøe også?
2) Burde man si i fra til Widerøe, tenker da på E2-flyvningene mellom BGO-BOO?
3) Hvis ja, hvordan (når reisen er bestilt på SAS sine sider)?
Håper jeg valgte riktig tråd, litt usikker![]()
Hei! Jeg skal reise KRS-CPH-LAX. I følge SAS sine nettsider stenger innsjekk 90 minutter før avgang, og "Dette gjelder også alle passasjerer med mellomlanding". Betyr det at jeg faktisk må være på Kjevik senest 1,5 timer før avgang til CPH?
Innsjekk kan du vel gjøre hjemmefra på nettet før avgang?
Nei, får kun sjekket inn til CPH, manuell innsjekk på resten. Sikkert noe covidgreier.
Får du ikke boardingpass, eller får du ikke sjekket inn i det hele tatt? Prøvd både app og diverse browsere?
Har du visum eller ESTA? Et visum må vel inspiseres manuelt før boardingpass kan skrives ut. Uansett ikke nødvendig å møte opp ekstremtidlig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.