Innsjekk med SAS

Er det slutt på at checkin åpner 36 timer før avreise?

Flyr GZP-OSL søndag klokka 1220 og får ikke sjekka inn enda, hverken på nett eller i appen, reiser i SAS Plus om det skal ha noe å si!

Sent from my HTC One using Tapatalk

Svigermor skal på samme flighten i plus. Må sjekke inn på flyplassen. Ikke online fra GZP

Re: SAS starter København-Boston S16 (opb Privatair)

Er det en sas.no bøgg, eller stemmer dette når jeg prøver å sjekke inn til BOS-CPH:
Det er ikke mulig å sjekke in på internet - Sjekk in på flyplassen
?

Re: SAS starter København-Boston S16 (opb Privatair)

Innsjekk til USA må skje på flyplass.
Innsjekk til USA kan skje online (vedkommende spør om reise fra USA)

Ved reiser til USA kan du sjekke inn online eller på flyplassen.
Kilde: http://www.sas.no/alt-om-reisen/for-reisen/pass--visum/usa/

Merk at du ikke kan sjekke inn på mobil fra alle destinasjoner, sannsynlig vis ikke fra Boston. Som vanlig har ikke SAS oppdatert listen med nye destinasjoner :rolleyes::
http://www.sas.dk/alt-om-rejsen/check-in/check-in-muligheder-i-forskellige-lufthavne/

Er det noen som vet om det er mulig og sjekke inn bagasje med Sas på sen kveld/natt? ankommer med Thurkish kl 23, og har seperate billetter til Trondheim formidagen etter?

Hei Runem!

Innsjekk er trolig stengt innen du har fått bagasjen, så må nok slepe på den.

Kim

Grrr... LH/SK kombo med SK flightnr... innsjekk

Grompf...

[Generell rant]
flyr OSL-FRA-DXB med SK/LH i morgen. Begge på SK flight nr.

Får ikke sjekket inn online på LH leg'et hos LH, da det har SK nr og ikke på SK (da det er LH op.?)

Det vil si at jeg må stable med meg hele håndbagasjen min til SK innsjekk dragene på OSL, og de pleier å mislike håndbagasjeregimet mitt og ville sjekke inn bags - noe som her helt utenkelig... skal nemlig rett videre fra DXB med QR på separat booking, og uansett blir det bare søl med innsjekket bagasje.

Skjønner at jeg burde droppe sånne "tryllebookinger" men det blir liksom så sykt tidsbesparende de gangene det virker

[/generell rant]

Hmmm... evt skip'e hele innsjekk på OSL og gå rett i transfer desk i FRA? Eller på lounge og spør om de kan skrive ut bp?

Hmmmm

Jeg ville nok bare plukket opp boarding pass i lounge i Frankfurt, gitt at du har litt tid og ikke skal ha en treningsøkt mellom flyene. Du kunne kanskje også fått transfer desk til SAS på utland til å fikse det også? De bryr seg ikke om bagasje og sånt hvert fall.

Er jeg veldig tidlig ute bare, eller går det ikke lenger an å sjekke inn på nett på SAS appen 36t før? Skal fly ORD-ARN-OSL i morgen 04.09, STD 2105.

Er jeg veldig tidlig ute bare, eller går det ikke lenger an å sjekke inn på nett på SAS appen 36t før? Skal fly ORD-ARN-OSL i morgen 04.09, STD 2105.

App=24t før, men logg inn på sas.no, da får du sjekket inn

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal til IAD imorgen å forsøker å sjekke inn. Får bare beskjed om at internett innsjekk er ikke mulig,sjekk inn på flyplass. Er en bonus billett i SAS plus. Noen som har en aning om hvorfor det ikke går?

Skal til IAD imorgen å forsøker å sjekke inn. Får bare beskjed om at internett innsjekk er ikke mulig,sjekk inn på flyplass. Er en bonus billett i SAS plus. Noen som har en aning om hvorfor det ikke går?
Tror grunnen er at de må sjekke pass/visum/esta manuelt før du får sjekket inn

Grunnen var vist at jeg var heldig å fikk SSSS nederst på boarding passet og måtte papirlappsjekkes ved gate på CPH

Ah, var redd de var fjernet. Blir kanskje en tur inn dit for å få lagt inn eb-nummer da.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back