Ingen henting ved remote stand FRA?

TommyL

Trangsynt
Hei!

Sitter nå på Hilton FRA, er på vei til Toronto/NY. First Class. LH fra OSL og FRA, UA fra YYZ.
Da vi landet sa kapteinen at vi dessverre fikk remote gate, og måtte busses inn til terminalen. Dette var imidlertid strålende nytt for meg, da jeg endelig skulle få oppleve å bli hentet i (forhåpentligvis) en Panamera!
Stor var derfor skuffelsen da jeg ikke så snurten av noe bil ved gaten, og måtte busse sammen med de uvaskede massene... Det var til og med en kar i singlet i bussen!!!

Neida, det gikk selvfølgelig helt fint, og jeg kom frem til terminalen som jeg skulle. Men jeg må innrømme at jeg ble bittelitt skuffet, og lurer på hvorfor de ikke hentet meg?
Jeg har en overnatting her i FRA før jeg reiser videre til Toronto i morgen. Er det fordi jeg ikke skal videre samme dag at de ikke kom?

Et skikkelig i-lands problem her altså!! :)

Mvh

Tommy

Last edited:
Hei,

Mener å huske at jeg har en gang lest på Flyertalk om hvordan det der virker.
Det er visstnok et system for hvordan de registrerer passasjerer som reiser i F eller er HON.

Det har visstnok med supply and demand å gjøre også, så det er ingen 100% garanti for at en blir hentet.

Det at Oslo - Frankfurt kun tilbyr Y og C betyr vel gjerne at siden du reiser F i morgen så får du ikke de fordelene det har med F fordi det er på en annen dato.

Du har sikkert lagt planen, men jeg foreslår at du går bort på F terminalen i morgen tidlig. Da er du garantert bil til flyet. Du får en personlig assistent og du kan høre med de om de kan få det til å passe med en Panamera til Toronto flyet.

Lykke til :)

Ja da var det vel bare uflaks. Skal uansett til FCT nå, så da blir det vel en råd :)

Takker for svar!

Mvh
Tommy

Back