Ingen gratis servering ombord på UA15/14 EWR-HNL-EWR

Re: Ingen gratis servering ombord på UA15/14 EWR-HNL-EWR

Jeg skal nok klare meg uansett, så det blir nok en blanding av medbrakt og BOB. Alkoholfridrikke er jo gratis så jeg slipper å tenke på det. Er det som Fnate nevner, oppgradert catering ombord på disse turene? Ei lita lefse med no gugg inni, eller et salatblad metter jo ikke så voldsomt. :p

Skulle helst ha splittet om turen litt mer, f.eks stopp i både EWR og SFO på utreise og hjemreise, men det var ikke så lett å lete frem gode routinger når bookingfingeren klødde forrige lørdag :p

Hvis jeg husker :drunk:, skal jeg se på menyen UA 144 HNL IAD den 28.12... Også 764. Antar det er den samme som UA 14/15....

Må innrømme jeg aldri har tittet tidligere... God og mett ved avreise og noe frukt/snacks med... Men må finne på noe på IAD , 10 timer til FRA maskinen.

Jeg skal nok klare meg uansett, så det blir nok en blanding av medbrakt og BOB. Alkoholfridrikke er jo gratis så jeg slipper å tenke på det. Er det som Fnate nevner, oppgradert catering ombord på disse turene? Ei lita lefse med no gugg inni, eller et salatblad metter jo ikke så voldsomt. :p

Skulle helst ha splittet om turen litt mer, f.eks stopp i både EWR og SFO på utreise og hjemreise, men det var ikke så lett å lete frem gode routinger når bookingfingeren klødde forrige lørdag :p

Se her du... http://www.ink-live.com/emagazines/hemispheres-united-airlines/1516/december-2013/#162

Takk, Andreas, helt glemt ;)

Heisann!

Kjøpte Economy Plus på UA145 fra IAD til HNL i Juli neste år nå, kostet USD128 pr sete.

Ble bulkhead på rad 16 A-B.. Så får vi bunkre opp medbrakt mat.. hehe. :)

Om noen har tatt denne (764) på ruten hadde det vært greit å høre om dette er de beste setene på Eco Plus... Seatguru gir ikke mye svar..

Kim

Bruker alltid rad 16 toseter på høyre eller venstre side.. Slipper å ha et sete ned i fanget..Eneste hvis man strekker seg kan man berøre veggen. Men for mine 1.85 gjør det intet. Toilet foran gjør ingenting... Hadde det sist september og neste gang 28. Des.;)

Back