• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ingen gratis servering ombord på UA15/14 EWR-HNL-EWR

Re: Ingen gratis servering ombord på UA15/14 EWR-HNL-EWR

Jeg skal nok klare meg uansett, så det blir nok en blanding av medbrakt og BOB. Alkoholfridrikke er jo gratis så jeg slipper å tenke på det. Er det som Fnate nevner, oppgradert catering ombord på disse turene? Ei lita lefse med no gugg inni, eller et salatblad metter jo ikke så voldsomt. :p

Skulle helst ha splittet om turen litt mer, f.eks stopp i både EWR og SFO på utreise og hjemreise, men det var ikke så lett å lete frem gode routinger når bookingfingeren klødde forrige lørdag :p

Hvis jeg husker :drunk:, skal jeg se på menyen UA 144 HNL IAD den 28.12... Også 764. Antar det er den samme som UA 14/15....

Må innrømme jeg aldri har tittet tidligere... God og mett ved avreise og noe frukt/snacks med... Men må finne på noe på IAD , 10 timer til FRA maskinen.

Jeg skal nok klare meg uansett, så det blir nok en blanding av medbrakt og BOB. Alkoholfridrikke er jo gratis så jeg slipper å tenke på det. Er det som Fnate nevner, oppgradert catering ombord på disse turene? Ei lita lefse med no gugg inni, eller et salatblad metter jo ikke så voldsomt. :p

Skulle helst ha splittet om turen litt mer, f.eks stopp i både EWR og SFO på utreise og hjemreise, men det var ikke så lett å lete frem gode routinger når bookingfingeren klødde forrige lørdag :p

Se her du... http://www.ink-live.com/emagazines/hemispheres-united-airlines/1516/december-2013/#162

Takk, Andreas, helt glemt ;)

Heisann!

Kjøpte Economy Plus på UA145 fra IAD til HNL i Juli neste år nå, kostet USD128 pr sete.

Ble bulkhead på rad 16 A-B.. Så får vi bunkre opp medbrakt mat.. hehe. :)

Om noen har tatt denne (764) på ruten hadde det vært greit å høre om dette er de beste setene på Eco Plus... Seatguru gir ikke mye svar..

Kim

Bruker alltid rad 16 toseter på høyre eller venstre side.. Slipper å ha et sete ned i fanget..Eneste hvis man strekker seg kan man berøre veggen. Men for mine 1.85 gjør det intet. Toilet foran gjør ingenting... Hadde det sist september og neste gang 28. Des.;)

Back