EB ScanFlyer Inventory Medlem 8 Dec 2008 #1 Ingen god dag på OSL SAS har nå klokken 13:30 kun 34% av avgangene sine på rute - Norwegian 21%
T Thomas ScanFlyer Rusty 8 Dec 2008 #2 Re: Ingen god dag på OSL .. freezing rain, snø, tåke hele morgenen... det får jo ikke gått bra! Dog, glad jeg har fri! :colgate:
Re: Ingen god dag på OSL .. freezing rain, snø, tåke hele morgenen... det får jo ikke gått bra! Dog, glad jeg har fri! :colgate:
T The Ticketor ScanFlyer Dusty 8 Dec 2008 #3 Re: Ingen god dag på OSL Jeg reiste OSLBRU på lørdag, og da trengte pushbacktraktoren en egen pushback da den første ikke fikk grep grunnet glatt føre. Å, remoteparkeringens gleder.
Re: Ingen god dag på OSL Jeg reiste OSLBRU på lørdag, og da trengte pushbacktraktoren en egen pushback da den første ikke fikk grep grunnet glatt føre. Å, remoteparkeringens gleder.
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 8 Dec 2008 #4 Re: Ingen god dag på OSL Å, remoteparkeringens gleder. Click to expand... Og ikke får'u den kjerra inn på gate av meg heller Ticketor
Re: Ingen god dag på OSL Å, remoteparkeringens gleder. Click to expand... Og ikke får'u den kjerra inn på gate av meg heller Ticketor