Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Innebär detta att det sänks till samma nivå överallt, eller att det höjs till samma nivå överallt?! Stor skillnad!Originally posted by CK
jeg tror det snart blir et noe mer enhetlig konsept
Helt enig. SAS bør enten velge å bli enten det ene eller det andre. Tror ikke dem klarer å holde på alle passasjerkategoriene i lang tid om dem velger å fortsete lsik som nå. Skulle gjerne sett at SAS Bratahens tok steget bort fra LCC-konseptet med gjennomgående innsjekk og heller satset på å tilby langt bedre service enn konkurrentene. Tror faktisk dem hadde tjent på det på lengre sikt.Originally posted by Scanor
hm, jeg sitter kanskje litt rart til. Men jeg mener (og flere her) at det konseptet som kjøres nå er totalt på viddene. Og en flotters måte å få kundene til å gå over til LC selskapene.
Prisene som SK/BU har er somregel høyre en LC selskapene og det kunden får igjen er praktisk talt det samme, nemlig ingen service ombord.
Jeg og en kolega diskuterte det senest her tidligere idag og kom til konklusjon om at dette ikke helt er måten å gjøre det på. BU/SK taper kunder til selskapene som har lavere priser en dem selv og det eneste som BUSK kan slå i bordet med nå er at de kan tilby gjennomgående billetter og kombinasjon med flere "vanlige" selskaper. Men det kunden ser ombord er borte..
Ja både SAS Braathens og SAS synes jeg bør bli et "skikkelig" flyselskap igjen. Look to Lufthansa!Originally posted by EB
Herlig at flere og flere ønsker full servering. det var jo ikke måte på hvor unødvendig nettopp mat ombord på fly var for en stund siden.
JA LA OSS FÅ GRATIS MAT OG DRIKKE TILBAKE HOS SAS og SAS BRATHENS....
Originally posted by DY
Ja både SAS Braathens og SAS synes jeg bør bli et "skikkelig" flyselskap igjen. Look to Lufthansa!Originally posted by EB
Herlig at flere og flere ønsker full servering. det var jo ikke måte på hvor unødvendig nettopp mat ombord på fly var for en stund siden.
Originally posted by raskefot
.....flymat er jo aldri gratis, man betaler for det på en eller annen måte.......
Ehh - HALLO!Originally posted by raskefot
Originally posted by DY
Er det ikke et skikkelig flyselskap allerede? Sammenlignet med f.eks. Norwegian og Sterling? Jeg har i alle fall inntrykk av det. Og prisene ombord er generelt lavere enn hos Norwegian.
Kan man ikke forresten skille mellom "gratis" og "inkludert"? All flymat er jo aldri gratis, man betaler for det på en eller annen måte![]()
Tror ikke det var helt slik at man var snobbete. Har forresten hele tiden ment at SAS bør profilere seg på det som SKILLER dem fra LowCost i steden for å forsøk å etterlikne...noe som ikke bare har vært en suksess. Mat klarer jeg meg godt uten mellom Oslo og Bergen, men utenlands bør det være mat...og drikke synes jeg bør være gratis uansett hvor...slik som før (betaler for alkohol innenlands selvsagt)Originally posted by P.A. VIKING
Hm, om man tenker 1-2 år tilbake så var vel oppfattningen blant de fleste forumister at "vi" som ønsket mat og drikke på korte flyreiser var snobbete, og klarte vi oss ikke uten mat og kaffe i 2-3 timer så fikk vi ta med matpakke.
Artig at folkemeningen har snudd....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.