Re: Radaren min må demonteres
Vi har rusk i systemet.
-A
Hur går det med din radar Lennart? jag ser inga plan över Norge![]()
Vi har rusk i systemet.
-A
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hur går det med din radar Lennart? jag ser inga plan över Norge![]()
Bedre plassering av Bergensantenna er heller ikke på plass enda :-(
Vertskap til boksen som nå står på gjesteværelset mitt ønskes fortsatt. Fortrinnsvis ytre Oslofjord eller Nord-Norge.
Kan en plassering på Tofte i Hurum være aktuell ?
Er det slik å forstå at en SBS-1er kan plasseres i feks en antenne mast på et fjell, kun med nettverkskabel i ethernet porten,( uten ekstern strømforsyning ) og deretter kan den fjernstyres fra hvilken som helst pc som har tilgang til den via internet?. Får boksen liksom strøm nok til å kunne brukes via Ethernet porten..? Håper dere skjønner spørsmålet mitt..?
Via Ethernet så trenges ingen strøm,
kun en pc som står hvor som helst, henter info via IP-adressen der antennen
eventuelt måtte stå
Via Ethernet så trenges ingen strøm,
kun en pc som står hvor som helst, henter info via IP-adressen der antennen
eventuelt måtte stå
Hm..., ja vel nei :headbang
Kanskje.
Jeg ser at både Rygge og Torp mister dekning ganske tidlig, samt at det er et par ustabile mottagere som dekker sørlandskysten.
Tror jeg kan tilby en plassering med fri sikt øst-syd-vest , antennehøyde 30moh syd på Hurum om det skulle være av interesse så send PM.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.