A alekbj92 Newcomer 22 Jul 2014 #1 Skal ut på tur med UA BusinessFirst på mandag og har spørsmål ang. strøm til laptop på flyet. Jeg ser at strømuttaket ligner på de man har i veggen i USA, vet noen om jeg trenger et adapter eller om min europeiske lader vil passe som den er? Takk
Skal ut på tur med UA BusinessFirst på mandag og har spørsmål ang. strøm til laptop på flyet. Jeg ser at strømuttaket ligner på de man har i veggen i USA, vet noen om jeg trenger et adapter eller om min europeiske lader vil passe som den er? Takk
LN-MOW Flyklapper Medlem 22 Jul 2014 #2 Hvis laderen din er 110-240v trenger du bare en overgang for pluggen.
A alekbj92 Newcomer 22 Jul 2014 #3 LN-MOW said: Hvis laderen din er 110-240v trenger du bare en overgang for pluggen. Click to expand... Takk for svar! Da tar jeg med en overgang og slipper kjedsomhet noe av veien. (BRU-EWR)
LN-MOW said: Hvis laderen din er 110-240v trenger du bare en overgang for pluggen. Click to expand... Takk for svar! Da tar jeg med en overgang og slipper kjedsomhet noe av veien. (BRU-EWR)
KLM 1200 EuroBonus Gold 26 Jul 2014 #6 Ser hverfall slik ut i Eco plus Attachments image.jpg 44.4 KB · Views: 115