I går la Miami Air inn årene, etter 29 års drift. Det var ikke mulig for dem å finne ny finansiering etter at de i april gikk inn i Chapter 11. Har fotografert noen av deres maskiner i årenes løp, her er et par eksempler:
Ex Eastern 727-200 N886MA. Konvertert til frakter i 2001 og sist sett aktiv i 2018 for Cargojet. Atlanta 1999.
N804MA, nok en ex-Eastern 727-200. Konvertert i 2003 og fløy for Cargojet til 2012. Denver 2002.
B737-48E N752MA ble levert til Asiana i 1996. Miami Air 2006-2017. Fortsatt aktiv som frakter i Brasil. Atlanta 2008.
737-8Q8 N739MA fotografert på Boeing Field før levering i april 2004. Parkert i Miami siden mars.
To bilder av N740EH, tatt Victorville 2006. Kun 6 måneder gammel her. Nå utleid til Sunwing og parkert i Montreal siden mars.
737-800 N734MA levert til Polynesian Airlines i 2000. Overtatt av Miami Air i 2003. Til Cabo Verde Airlines i 2012 og nå hos US-Bangla Airlines. Parkert siden mars. Bildet er tatt i Seattle i 2004.
Samme maskin, Victorville 2006.

Ex Eastern 727-200 N886MA. Konvertert til frakter i 2001 og sist sett aktiv i 2018 for Cargojet. Atlanta 1999.

N804MA, nok en ex-Eastern 727-200. Konvertert i 2003 og fløy for Cargojet til 2012. Denver 2002.

B737-48E N752MA ble levert til Asiana i 1996. Miami Air 2006-2017. Fortsatt aktiv som frakter i Brasil. Atlanta 2008.

737-8Q8 N739MA fotografert på Boeing Field før levering i april 2004. Parkert i Miami siden mars.


To bilder av N740EH, tatt Victorville 2006. Kun 6 måneder gammel her. Nå utleid til Sunwing og parkert i Montreal siden mars.

737-800 N734MA levert til Polynesian Airlines i 2000. Overtatt av Miami Air i 2003. Til Cabo Verde Airlines i 2012 og nå hos US-Bangla Airlines. Parkert siden mars. Bildet er tatt i Seattle i 2004.

Samme maskin, Victorville 2006.