Imponerende punktlighet

adlerauge

ScanFlyer Blue
SAS har i dag en imponerende punktlighet!

Om OSL/Dagens punktlighet

Dagens punktlighet
Oppdatert kl 22:10
Selskap
Avganger hittil i dag
Forsinkede avganger hittil i dag Punktlighet

SAS 162 3 98%
Norwegian 77 22 71%
Widerøe 14 4 71%
Andre selsk 77 18 77%
Totalt OSL 330 47 86%

Tja, punktlighet på 98% er ikke akkurat så uvanlig for SAS de siste månedene da. Husker jeg ikke feil så er det vel uvanlig med punktlighet under 98%. Men ja imponerende er det å holde så høy kvalitet over så lang tid. Også de i cockpit har lagt merke til punktligheten på OSL for SAS, og vi får ofte kommentarer og skryt derfra for å ta inn forsinkelser fra andre steder.

Også de i cockpit har lagt merke til punktligheten på OSL for SAS, og vi får ofte kommentarer og skryt derfra for å ta inn forsinkelser fra andre steder.

Det hender jo at det er forsinkelser ut fra OSL som blir tatt inn f.eks her oppe. Kommentarer og skryt kan det jo og bli...:up:

Veldig veldig bra... Dette teller mye i kampen om passasjerne. Widerøe ligger vel stort sett på 100% på OSL.

Meget bra!
Fløy tur/retur BGO i forgårs, og da landet vi i BGO 10min før rutetid, og hjem landet vi 15min før rute!

Nå klokken 22:12 er tallene 97% til SAS og 73% til Norwegian.

SAS/SGS/STS gjør en meget god jobb på OSL :up:

Tror DY hadde spart penger og fått bedre kvalitet/kontroll på bakketjenesten ved å ha egenhandling på OSL!

Dette betyr vel også at OSL har blitt en effektiv flyplass.

Ifht. flyavganger og SAS kan det vel se slik ut, kan jo også hjelpe på at SAS (Avinor, OSL, hvem-vet-jeg) har blitt strenge med tidsfrist for innsjekket baggasje.

Ifht. det å lande sammen med flere andre fly "non Schengen" og ha innsjekket baggasje i tillegg virker hvertfall ikke OSL som en effektiv flyplass på meg. Men det er jo ting som ikke gjør utslag på denne statistikken. Utreisemessig synes jeg OSL er bra, noen ganger tar det lenger tid å komme inn på utlandspiren enn det tar å komme gjennom sikkerhetskontrollen (av en eller annen snodig grunn), men ikke noe stor flaskehals.

Nå klokken 19:19 har SAS og DY like mange forsinkede avganger - men SAS har flere avganger så tallet er 90% vs 81%

Har noen tallet for punktlighet for OSL over en periode på 12 mnd som helhet og en tilsvarende flyplass nedover kontinentet?

-A

Back