Ikke så glad Søndag

LN-RTP

Aviator Extraordinaire
Ikke så glad Søndag

Bikkja mi brakk nakken i går og hadde operasjon i dag. (Skive gikk inn spinal hoved nerven)
Doktoren sa det kunne gå bre med operasjon og var optimistisk. Operasjon startet 18:15 idag og ferdig 2 timer senere.
Vært deprimert i 36 timer. Bikkja er min beste venn.
Håper alt bedre for alle andre.
Skal sende oppdatering.

Attachments

• IMG_0065.jpg
    IMG_0065.jpg
    117 KB · Views: 1,024
Re: Ikke så glad Søndag

Regningen på MRI var over 30 000 kroner og nakke operasjon 50 000 og ligge tid på sykehuset 4-5 dager.
Håper kompisen min overlever og kan gå igjen.

Hvordan er slikt i Norge , betaler man 120 000 kroner for en slik operasjon, eller er det bare å leie dyret bak låven med en patron i hylsteret?

Fant ut idag at penger er ikke så viktig.
Bruker heller alt jeg har på kompisen min.

Håper det går bra med den firbeinte vennen - det blir jo en integrert del av familien på så mange måter.

Har heller ikke en veldig bra søndag, men det er i-landsproblem i forhold Må ha sovet i helt feil stilling så ryggen er vond. Dessuten så har man kombo øl, tørr luft og lite vann som gjør at man ikke føler seg helt tipp topp. Burde huske på å skru av den ventilasjonen. Hjemreise senere i dag med Aeroflot via Moskva. Heldigvis i passe tid så man slapp noen nattflighter den veien.

Håper det går bra med den firbeinte vennen - det blir jo en integrert del av familien på så mange måter.

Har heller ikke en veldig bra søndag, men det er i-landsproblem i forhold Må ha sovet i helt feil stilling så ryggen er vond. Dessuten så har man kombo øl, tørr luft og lite vann som gjør at man ikke føler seg helt tipp topp. Burde huske på å skru av den ventilasjonen. Hjemreise senere i dag med Aeroflot via Moskva. Heldigvis i passe tid så man slapp noen nattflighter den veien.

Øl, tørr luft og lite vann..? Man får vond rygg av slikt.
Som en erfaren dranker kan jeg bare si vann og mere vann, før man går til sengs og hver gang man våkner.
Iskrem hjelper også før man klatrer i bingen, jo mere, jo bedre.
Hvis man forventer en rimerig bra hangover, ta ibuprofen X 4 før man klatrer i køya. Tylenol er også bra, men reagerer med lever og alkohol. Har gjort det mye før jeg leste den små skriften. Farlige greier, fått kalde føtter der, men det hjalp på en måte: Have your cake and eat it too:(
Tar ikke lenger aspirin, får dårlig mage, spesielt hvis man drikker vin den dagen.

Ikke så glad Søndag

Tylenol funker ikke på meg. En heftig dose ibuprofen og en halvliter vann derimot ... har fortsatt liggende noen XH (xtra heavy) etter en rotfylling skulle det bli for ille.

Lykke til med vovsen, Dag. Kloke av skade har vi tatt ut forsikring på våre nåværende. Koster litt, men man slipper ihvertfall å tømme lommeboken når/hvis noe skjer. To kneoperasjoner og en kreftsvulst på uforsikrede hunder svei ...

Hjemme fra en fin aften i Deltabyen, eller nærmere bestemt Atlanta Symphony Hall. Musikkutvalget hadde referanser til både XTC og ELP, så proghuet MOW er fornøyd med kvelden.

God bedring til den firbente!

Her i gamlelandet er det en god og rolig søndag morgen. Ingen planer - annet enn å pløye meg gjennom en del papiraviser med påfyll av noen elektroniske. Ha en fin søndag du også.

Bättre söndag idag från Cape Town. Standard Banks automat tog mitt Eurobonus Mastercard igår. När sen mitt Visa bankkort inte har pengar och ingen automat tar Diners blev det jobbigt. Som tur är verkar UnionPay vara samma sak som Diners här så jag fick ut pengar. Nu vidare till Namibia.

God morgen fra Oslo. Her i huset unngår man ting med fire ben og pels på generelt grunnlag, så jeg ser jeg slipper unna mye styr. Derimot har jeg noe røyket sideflesk fra gris som snart skal i panna. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Trist å høre LN-RTP, satser og håper på det går bra.

God morgen fra Kristiansand

Noterer 6 grader og overskyet. Planer for dagen er varetelling. Ikke verdens mest spennende søndagsaktivitet. Senere blir det middag med hele familien, noe jeg ser betydelig mer fram til.

Ha en fin dag

Morn fra Gamle Oslo. Her er det straks klart for frokost. Deretter må det bli en tur ut, for disse skrittene.... Må også handle grønnsaker til lammefrikasse i dag. Det har jeg aldri laget før. Nuvel, god søndag ønskes!

God dag fra havet, begynt å blåse opp nå så da er vel offesiell start på høsten her ute.

Morn fra Bergen.

Kuppelhode DeLuxe i dag. Vet ikke om det var inntaket eller regningen som gjør dagen kjip i dag. Muligens en kombinasjon.

Flyr til OSL i dag, så videre til BKK via DOH. A380 er ikke på BKK ruta i disse høst mnd så det blir hvertfall ikke å henge i baren om bord der. Blir kjekt å fly med 777 igjen. Lenge siden sist nå.

God bedring til Voffsen og TS.

C

Morn fra Stavanger. Her er formen på topp etter en meeget rolig lørdag. Sov lenge i dag og frokost er akkurat fortært. Nå blir det sløving i stolen fram til middag. Den skal inntas på restaurant i dag.
Ha en fin fin dag :)

God kald formiddag fra Skaun!

Minusgrader og hvitt på bakken, litt av en overgang fra Dubai og 38c hele uka...

Gikk på en fartsbokssmell på vei hjem fra OSL i går kveld, kan bli en dyr fornøyelse det også.

På med ullsokker, snart fotball.

Kim

God ettermiddag fra TMP. En flyplass jeg må skryte litt av. Veldig koselig liten flyplass. Må vente på kollega som kommer med et annet fly og fant meg godt tilrette med pils og bolle. God oversikt fra cafeeb til alt som skjer (det skjer ingenting her) og Lapin Kulta i glasset. Bra søndag. Føles litt som å være på hytten bortsett fra at her er mobildekning og WIFI.

Trist å høre om den firbente. Håper det går bra

.
Global Moderator

Default Re: Ikke så glad Søndag
God morgen fra Oslo. Her i huset unngår man ting med fire ben og pels på generelt grunnlag, så jeg ser jeg slipper unna mye styr. Derimot har jeg noe røyket sideflesk fra gris som snart skal i panna. Ha en fin dag

Joda, det hadde vært mindre styr uten firbente, billigere også. Likdan med kjønnsorganer tenk om man hadde sluppet de, da hadde det også vært mindre drama og mere penger på kontoen:)

Last edited:

Takker for alle lykke ønskninger med vovsen.
Dyrlege kirurgen ringte idag og sier det går framover, bikkja er bevist og alle indikasjoner er bra, men ikke helt sikkert om den kan gå igjen, ingen garantier.
Får besøke i morra ettermiddag og hente hjem på Fredag.
For å sprøyte inn litt Flyprat, klinikken ligger ikke så langt fra MIA flyplassen, må kjøre langs RWY 9/27 for å komme dit. Til og med igår på en Lørdag var det rusj trafikk der, kø i 5 km/t.
Skal prøve å finne annen rute neste gang og ta den elektriske bilen som får kjøre i kollektiv feltet.

Takker for alle lykke ønskninger med vovsen.
Dyrlege kirurgen ringte idag og sier det går framover, bikkja er bevist og alle indikasjoner er bra, men ikke helt sikkert om den kan gå igjen, ingen garantier.
Får besøke i morra ettermiddag og hente hjem på Fredag.
For å sprøyte inn litt Flyprat, klinikken ligger ikke så langt fra MIA flyplassen, må kjøre langs RWY 9/27 for å komme dit. Til og med igår på en Lørdag var det rusj trafikk der, kø i 5 km/t.
Skal prøve å finne annen rute neste gang og ta den elektriske bilen som får kjøre i kollektiv feltet.

Lykke til, håper det går bra. Avdeling Sørlandet krysser fingre og poter. Vi hadde i sommer den ene bikkja vår til behandling hos en dyrlege her i byen, sent på kvelden en lørdag. Hun hadde fått et rift under øyet under lek med en annen hund. Dyrlegen tok også helgetillegg, så det ble ganske dyrt. Heldigvis ryddet forsikringen raskt opp, så vi slapp unna med litt over 1000-lappen i egenandel.

God søndag fra Arendal. Her venter mors lammegryte til middag. Rolig uke foran meg, med et par møter som møtende varamedlem i ulike styrer og komiteer.

Back