I inger ScanFlyer Gold 29 Mar 2012 #1 Ikke lett å ta fine flybilder men jeg øver stadig. Her er noen forsøk: Først en litt fjern tysker: PH-HZD EC-IDG F-HBLE OH-LVL LN-RRF LN-NOM
Ikke lett å ta fine flybilder men jeg øver stadig. Her er noen forsøk: Først en litt fjern tysker: PH-HZD EC-IDG F-HBLE OH-LVL LN-RRF LN-NOM
Polaris Free Luigi 29 Mar 2012 #2 Re: Ikke lett å ta fine flybilder, Guri, har du det første bildet av Foxtrot i stor versjon? (skrivebordsbakgrunn-stort)
Re: Ikke lett å ta fine flybilder, Guri, har du det første bildet av Foxtrot i stor versjon? (skrivebordsbakgrunn-stort)
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 29 Mar 2012 #3 Re: Ikke lett å ta fine flybilder, Foxtrot hvem, hva, hvor? Tysker'n?
putzmeister ScanFlyer Dusty 29 Mar 2012 #5 Re: Ikke lett å ta fine flybilder, Øvelse gjør mester Jaggu fanget du en Finnair 319 NC. Gleder meg mest over de "gamle" fargene
Re: Ikke lett å ta fine flybilder, Øvelse gjør mester Jaggu fanget du en Finnair 319 NC. Gleder meg mest over de "gamle" fargene
LN-MEH ScanFlyer Gold 29 Mar 2012 #6 Re: Ikke lett å ta fine flybilder, Polaris said: Guri, har du det første bildet av Foxtrot i stor versjon? (skrivebordsbakgrunn-stort) Click to expand... Twin Otter said: Foxtrot hvem, hva, hvor? Tysker'n? Click to expand... Ja nei, det må jo være det flotte bildet av "Frøydis Viking", LN-RRF det. Tredje siste bildet i en fin serie fra OSL. Veldig flott bilde så jeg skjønner Polaris meget godt her!:fly Last edited: 29 Mar 2012
Re: Ikke lett å ta fine flybilder, Polaris said: Guri, har du det første bildet av Foxtrot i stor versjon? (skrivebordsbakgrunn-stort) Click to expand... Twin Otter said: Foxtrot hvem, hva, hvor? Tysker'n? Click to expand... Ja nei, det må jo være det flotte bildet av "Frøydis Viking", LN-RRF det. Tredje siste bildet i en fin serie fra OSL. Veldig flott bilde så jeg skjønner Polaris meget godt her!:fly
I inger ScanFlyer Gold 30 Mar 2012 #7 Re: Ikke lett å ta fine flybilder, Takk for hyggelige tilbakemeldinger