Ikke gjennomgående billett m/BA

stoeckli

ScanFlyer Blue
Ikke gjennomgående billett m/BA

Har kjøpt billett m BA761 (euro trav) på lørdag og skal videre med BA209 (world trav+), problemet kan være at euro traveller billetten er kjøpt på BA.COM og at jeg kjøpte IC billetten gjennom Touchdown. Euro Trav tillater 1 kollo á 23kg og World Trav+ har 2 kolli politikk.
Grunnen til at jeg brukte to bestillinger er at jeg må fly MIA-LHR-MIA mot slutten av august uten å skulle hjemom.
Er det noen som vet om BA tillater 2 kolli ved fremvisning av Itinerary for fwd.flight BA209 eller om jeg vil støte på noen problemer v/check-in?
Alternativet er jo selvfølgelig å spytte i en høvding for å oppgradere til Club.

Pls help!

Re: Ikke gjennomgående billett m/BA

Ved to separate billetter er det laveste regel som gjelder dersom du vil sjekke bagasjen hele veien. Ved samlet billett er det høyeste tillatte vekt/kvantum som gjelder.

Du kan være heldig, men tror de stort sett følger regelen. Er vel billigere å betale for den ekstra bagen enn å oppgradere LHR-OSL også.

http://www.speedbirdclub.com/dk/reservations-ticketing/rulesregulations/separatetickets/

Last edited:

Takk for glimrende svar og ikke minst linken!
Satt og sjekket Executive Club siden og fant ut at ved å oppgradere OSL-LHR så venter et Silver "membership" etter returen til gamlelandet. Da tror jeg at jeg koster på meg en upgrade uansett. Utrolig hvordan 40 Tier-points kan åpne lommeboka.

Takk for glimrende svar og ikke minst linken!
Satt og sjekket Executive Club siden og fant ut at ved å oppgradere OSL-LHR så venter et Silver "membership" etter returen til gamlelandet. Da tror jeg at jeg koster på meg en upgrade uansett.

Høres ut som en grei investering da, ja. God tur!

Utrolig hvordan 40 Tier-points kan åpne lommeboka.
:rolleyes: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=45764

Takk og takk;

Artige linker, blir på mange måter et slags Tier-point run på meg også, Skal til Florida får å ta instrument course på helikopter og fruen og datteren min skal være med de første fire ukene (ferie). Siden fruen ikke har lyst til å fly alene hjem men den lille på to år, så flyr jeg sammen med de på MIA-LHR og hopper over på LHR-MIA 4 timer senere. Da håper jeg seatguru.com har rett i at 12A er skjermet nok til en god ettermiddags søvn.

LHR-MIA 4 timer senere. Da håper jeg seatguru.com har rett i at 12A er skjermet nok til en god ettermiddags søvn.

Regner med at det er 747 med WT+ på rad 12 du mener. Vær bare litt obs på at det hender BA snur rundt på sakene i siste liten. Så vidt jeg har hørt er WT+ topp når den ligger i den midterste kabinen.

Back