mindsweeper
ScanFlyer Blue
Men når flyselskapene kan tjene penger på at du har utstyr med radiosendere, da er det ikke lenger farlig for flyet. (Delta, Norwegian, etc.)
Men halloooo-oooo, det er jo kun under takeoff og landing det ER noe spennende å ta bilde av jooooo *pout*
Du glemte taxing!Men halloooo-oooo, det er jo kun under takeoff og landing det ER noe spennende å ta bilde av jooooo *pout*
Fly detter ikke ned av at man tar bilder.
Jeg setter mobilen min i "flymodus" når jeg blir bedt om det, kunne ikke falle meg inn å slå den av. Den er ikke mer farlig enn klokka mi, og jeg tviler på at det er mange her som tar ut batteriet av klokka si når alt elektronisk utstyr skal slås av..
Hvis naboen slår på lyset i stua midt på natta, så ringer jeg ikke politiet og mistenker ham for å være terrorist.
Men når flyselskapene kan tjene penger på at du har utstyr med radiosendere, da er det ikke lenger farlig for flyet. (Delta, Norwegian, etc.)
http://www.aa.com/aa/i18nForward.do?p=/travelInformation/duringFlight/onboardTechnology.jspUse of still and video cameras, film or digital, is permitted only for recording personal events. Photography or video recording of airline personnel, equipment, or procedures is strictly prohibited.
Det burde faktisk være akkurat så enkelt, ja.Er det ikke mulig å ganske enkelt følge de sikkerhetsregler som gjelder uten å måtte krangle om det eller å sette seg over bestemmelsene ..? :angry:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.