• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Idioter på tur

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Idioter på tur

Vi var allerede litt forsinket før pushback da vi hørte over høytalerne "Kan passasjer **** **** vennligst ta kontakt med besetningen." Da hører jeg enn grobian bak meg i flyet rope "Det er funnet sprengstoff i bagasjen din. Hæ-hæ-hæ." Jeg så for meg at nå ble det full sjekk og umulig å rekke neste fly. Heldigvis hørte besetningen ikke idioten eller så overså de ham bare.

Re: Idioter på tur

En ting er at det er upassend å si på fly på grunn av alt sikkerhetshysteriet.

Men jeg syns det er spesielt ufint ovenfor alle de som er så redde for å fly.
Da blir man så redd for hver minste ting, og alt som kan avvike fra normalen blir krisemaksimert.

Hadde du vært i USA kunne du tipset personalet om at han virket mistenkelig. Hadde sikkert blitt kastet av i løpet av 5 minutter ;)

Re: Idioter på tur

Hadde du vært i USA kunne du tipset personalet om at han virket mistenkelig. Hadde sikkert blitt kastet av i løpet av 5 minutter ;)
Min høyeste prioritet var å komme meg frem i tide. Å tipse betjeningen ville neppe hjulpet med det.

Back