Idemyldring "julebord/årstreff" i Trondheim

Re: Idemyldring "julebord/årstreff" i Trondheim

Det ser ut som det er en dato som utmerker seg, nemlig 20.01.12. Når det gjelder plassen, har jeg (som plassdiktator.....eller Kim Jong Il om dere vil) bestemt oss for Ai suma. Om det ikke skjer drastiske endringer på datoer foretrukket av dere, blir det Årstreff på Ai Suma den 20. Januar. :)

Folkens ; skal vi satse på en meny , eller kjører vi A la Carte ? ;)

Kanskje jeg skal slenge meg med den 20/1 ?
Må konferere med kalenderen !

Kanskje jeg skal slenge meg med den 20/1 ?
Må konferere med kalenderen !

Selvfølgelig skal du det Odd :) Hadde vært trivelig om du fikk det til ja.....velkommen skal du være. :D

Då har eg dessverre oppdatert min moglegheit for deltaking. Sidan eg skal flytte frå bartebyen i dette tidsrommet, har eg ikkje klart for meg kor eg befinner meg på det aktuelle tidspunktet 20. jan. Eg kan nok derfor ikkje lengre reknast med i selskapet :(

Skulle eg få kontroll på at eg er i Trondheim, deltar eg sjølvsagt, dersom det er råd å kaste seg inn i siste liten.

Då har eg dessverre oppdatert min moglegheit for deltaking. Sidan eg skal flytte frå bartebyen i dette tidsrommet, har eg ikkje klart for meg kor eg befinner meg på det aktuelle tidspunktet 20. jan. Eg kan nok derfor ikkje lengre reknast med i selskapet :(

Skulle eg få kontroll på at eg er i Trondheim, deltar eg sjølvsagt, dersom det er råd å kaste seg inn i siste liten.

Det er klart du kan delta, håper du finner en anledning til å være med. :D

Angående mat så er kanskje a la carte like greit?

(Og hva har jeg på timeplanen den 27. siden jeg tydeligvis ikke kan da? :P )

Folkens....PÅMELDINGSFRISTEN ER NÅ UTE. Jeg har snakket med AiSuma( du kan lese om de her ) og bord er bestillt til 8 pers. 20 jan kl. 1900.(etternølere -ta kontakt med meg på PM)

Håper flere kan delta, det er kun 7 stk har bekreftet plass pr.idag.Et par er usikker, og Farmeren bruker lang tid på å sjekke kalenderen sin....;)
Følgende er bekreftet :
1.LN-FHU
2.VC-10
3.LTH
4.Pelle
5.Cedlind
6.hanswest
7.ving

Det her blir god mat og god drikke, så kom igjen.

PS: Vi dropper "julegave" for denne gang.....:)

Last edited:

Man takker for et hyggelig selskap i går kveld, og håper alle sammen hadde en flott kveld. Hyggelig å møte flere flypratere i distriktet.Dessverre ingen bilder,glemte det rett og slett i det gode selskap. :). :). :)

Last edited:

Kjempekveld. ;) :drink :colgate:

Det var skikkelig trivelig - artig å treffe andre "gale" også.

24. mai kl 22:30 skal jeg lande med SK 2884 fra København, satt opp med Airbus 321, håper dette duger som "spotter alert".

24. mai kl 22:30 skal jeg lande med SK 2884 fra København, satt opp med Airbus 321, håper dette duger som "spotter alert".

Holder i massevis:D:D:D

SK A321 blir nok å se MYE til sommeren ;)

Back