Idag startar SAS höstkampanj

Jeg siterer fra siden til SAS "Fra-prisene vises per voksen inkl. skatter og avgifter. Servicehonorar på NOK 30
kommer i tillegg.".

Det er korrekt, men i alle annonser på webaviser og trykket media er de 30 NOK inkludert i prisene.

Dog er det jo interessant at OSL-CPH på dn.no står fra 499, mens det på kampanjesiden til SAS ikke er tilgjengelig til under 569+30 NOK på noen av månedene i oversikten.

Re: Idag startar SAS höstkampanj

Det er korrekt, men i alle annonser på webaviser og trykket media er de 30 NOK inkludert i prisene.
Ikke tema i denne tråden, men siden påstanden fremsettes må jeg dokumentere at den ikke stemmer:
Small_salg_740x220_u19_fugler.jpg

Legger ellers merke til at SAS annonserer reiser til fra 349,- mens Norwegian annonserer reiser til fra 399,-. Det var en ny vri at SAS annonserer den laveste fra-prisen, kan i alle fall ikke huske å ha sett det før.

Dog er det jo interessant at OSL-CPH på dn.no står fra 499, mens det på kampanjesiden til SAS ikke er tilgjengelig til under 569+30 NOK på noen av månedene i oversikten.
De billigste turene kan allerede ha vært solgt da du kom til siden.

Jeg finner billigere priser enn annonsert fra KRS så det må vel være bra

DY kom med 10-åsjubileumspriser i dag.

Bla. BOO-OSL og TOS-OSL for 499,-
Billigere enn SK, men åpenbart at de også legger på prisen. "Vanlige" tilbudspriser der har jo vært nede i 299,-.

Forøvrig synes jeg det et veldig bra at SK nå setter opp prisen. På tide at det faktisk synligjøres hva det koster å drive et flyselskap.

10-årsjubileumsprisene kommer 21. august ;) De har imidlertid lagt ut et lite tilsvar til SAS-kampanjen med billetter til 399 kr.

Og også Ryanair har svart med å senke prisene til 2 kr for flighter til flere byer i Polen. De som ikke har veldig spesielle prepaid kort må også betale kortgebyr.

Ser at SAS har kuttet prisene på innenriks i Norge med en liten hundrelapp. Åpenbart som et svar på Norwegians pågående kampanje. SAS senket dog prisene for sent for å få mine kroner denne høsten.

Back