• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Idag startar SAS höstkampanj

Jeg siterer fra siden til SAS "Fra-prisene vises per voksen inkl. skatter og avgifter. Servicehonorar på NOK 30
kommer i tillegg.".

Det er korrekt, men i alle annonser på webaviser og trykket media er de 30 NOK inkludert i prisene.

Dog er det jo interessant at OSL-CPH på dn.no står fra 499, mens det på kampanjesiden til SAS ikke er tilgjengelig til under 569+30 NOK på noen av månedene i oversikten.

Re: Idag startar SAS höstkampanj

Det er korrekt, men i alle annonser på webaviser og trykket media er de 30 NOK inkludert i prisene.
Ikke tema i denne tråden, men siden påstanden fremsettes må jeg dokumentere at den ikke stemmer:
Small_salg_740x220_u19_fugler.jpg

Legger ellers merke til at SAS annonserer reiser til fra 349,- mens Norwegian annonserer reiser til fra 399,-. Det var en ny vri at SAS annonserer den laveste fra-prisen, kan i alle fall ikke huske å ha sett det før.

Dog er det jo interessant at OSL-CPH på dn.no står fra 499, mens det på kampanjesiden til SAS ikke er tilgjengelig til under 569+30 NOK på noen av månedene i oversikten.
De billigste turene kan allerede ha vært solgt da du kom til siden.

Jeg finner billigere priser enn annonsert fra KRS så det må vel være bra

DY kom med 10-åsjubileumspriser i dag.

Bla. BOO-OSL og TOS-OSL for 499,-
Billigere enn SK, men åpenbart at de også legger på prisen. "Vanlige" tilbudspriser der har jo vært nede i 299,-.

Forøvrig synes jeg det et veldig bra at SK nå setter opp prisen. På tide at det faktisk synligjøres hva det koster å drive et flyselskap.

10-årsjubileumsprisene kommer 21. august ;) De har imidlertid lagt ut et lite tilsvar til SAS-kampanjen med billetter til 399 kr.

Og også Ryanair har svart med å senke prisene til 2 kr for flighter til flere byer i Polen. De som ikke har veldig spesielle prepaid kort må også betale kortgebyr.

Ser at SAS har kuttet prisene på innenriks i Norge med en liten hundrelapp. Åpenbart som et svar på Norwegians pågående kampanje. SAS senket dog prisene for sent for å få mine kroner denne høsten.

Back