Idag skal A380 i lufta

LN-OSS

ScanFlyer Silver
Hei ...

Bare å beklage, men lager enda en topic (så folk ikke tenker, hmm dette har jeg lest før). Håper det er ok CK :)

Både CNN og Euronews sender visst dette live på tv, på Euronews sa de at de sendte fra 10AM central european time, det er vel fra kl 10 norsk tid og vel så.....Men er vel best å bare følge med, tja fra nå av !! Beregnet avgang oppgis å være ca 10:30.

Good Luck Airbus...

Re: Idag skjer det ! Om alt går som det håpes...

Det er greit! Det er jo en STOR begivenhet. Airbus sender first flight live på airbus.com. Håper det funker bedre nå enn under "reveal"-sermonien. Spennende!!

Og jammen kan det ikke se ut til at Apple lanserer sin iTunes Music Store i dag også (eller kanskje i morgen): http://www.dn.no/forsiden/etterBors/article496318.ece YES!

og vi er igang!!!
Crewet boarder nå - webast er i gang på airbus.com!!
Live feed'en ligger nå i et eget lite bilde øverst i skjærmen min, så jeg kan jobbe og se på TV samtidig!!! Cool!

Japp hørte de hadde bordet maskina nå på CNN :)...... Så da er det bare litt flight prep igjen ;)

Blir bra dette !

For de som er i samme situasjon som meg og ikke har TV eller live ticket hos Airbus, kan faktisk NRK bli redningen. Ser at de skal sende live fra Toulouse på Nett-TV fra klokken 10.00. :up:

Ja, NRK Nett-TV Direkte er i orden ser det ut til. Men det spørs om det kan bli stor trafikk på den serveren også når klokka blir 10:00......

Geir
:)

Har forsøkt flere web-tv, og TV2 er best til og med i fullskjermvisning. logg på.

roar

Det sies den skal testes skikkelig...... Den skal ut over atlanteren og gå igjennom mange aspekter av en flyving.

Håper det meste går etter hva de regnet med !

:up: :up:

Back