• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Icelandair vil fly charter US-Havana

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Interessant sak. Og mye rar argumentasjon. Hvordan iAero kan dokumentere at en 737-400 er bedre egnet til å frakte store mengder bagasje enn en 757, kan bli interessant å se .. :p

celandair (FI, Reykjavik Keflavik) has applied to the US Department of Transportation (DOT) for authority to operate 170 round-trip charter flights between the United States and Havana Int'l, Cuba prompting a flurry of objections from US carriers active in the market.

The Icelandic carrier is planning to operate 136 round-trips from Miami Int'l and 17 each from Orlando Int'l and Houston Intc'l between February 1 and May 31, 2022, on behalf of Anmart Air tour operator using B757-200 aircraft.

https://www.ch-aviation.com/portal/...-uproar-over-icelandair-us-cuba-charter-plans
 
Interessant sak. Og mye rar argumentasjon. Hvordan iAero kan dokumentere at en 737-400 er bedre egnet til å frakte store mengder bagasje enn en 757, kan bli interessant å se .. :p

Blir vel tilslutt et syltynt "rikets sikkerhet" argument :stir
 
Back
Top