• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

IC på OSL vs CPH....hva er en IC-rute og tellemåter av dette (splittet)

Re: IC på OSL vs CPH....hva er en IC-rute og tellemåter av dette (splittet)

Marrakech, Antalaya, Agaidir .. det blir 4.
 
Re: IC på OSL vs CPH....hva er en IC-rute og tellemåter av dette (splittet)

Marrakech, Antalaya, Agaidir .. det blir 4.

OK, tak, så den asiatiske del af Tyrkiet tæller med? Den havde jeg egentlig udeladt.

Så kan vi jo også tilføje SAW, som beflyves af DY til OSL, og af PC til CPH. PC (og ZY?) flyver også til Antalya fra CPH.
Og glemmer du ikke også Dalaman?

RB fløj i øvrigt også CPH-DAM indtil EU-sanktioner i juli suspenderede ruten. Man kan diskutere, hvorvidt denne skal tælle med.
 
Re: IC på OSL vs CPH....hva er en IC-rute og tellemåter av dette (splittet)

I couldn't care less, hvis det er meg du spør .. CPH har mange IC-ruter - OSL har noen .. pirkinga overlater jeg til de som liker slikt.
 
Back
Top