• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Iberworld og Spanair flymodeller søkes..

Trdfly

Moderator
Medlem
Iberworld og Spanair flymodeller søkes..

Hei
Jeg er på leting etter Iberworld modeller av både A330 og A320 da i det gamle og det nye liveryet de hadde før de ble Orbest og Spanair A320 gamelt livery disse skal være i 1:200/250, modellene jeg er på letting etter er de som man får kjøpt ombord, men det må være med orginal esken og være i fin stand. Så vis noen har noen til salgs, send PM/ skriv en post, gjerne med bilde ;)

Last edited:
Re: Iberworld og Spanair flymodeller søkes..

Har ingen av de, men nederlandske scalemodelstore.com hadde i allefall en (eller to), rask levering og god pris
På NAKshop har de en Spanair-modell

Har ingen av de, men nederlandske scalemodelstore.com hadde i allefall en (eller to), rask levering og god pris
På NAKshop har de en Spanair-modell

Disse er i 1:400 da, Nakshop har bare B767

Last edited:

Jeg vet at Flight Miniatures produserer Iberworld A320 i 1:200-skala, så den bør du ha mulighet til å få tak i.

Desse? :fly

Iberworld.jpg

Spanair.jpg

Back