MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 10 Dec 2011 #21 Noe spesiell grunn for det Norske flagget i San Fransisco?
Discus Galley Slave Medlem 10 Dec 2011 #22 MountainDew said: Noe spesiell grunn for det Norske flagget i San Fransisco? Click to expand... Der er Sjømannskirken
MountainDew said: Noe spesiell grunn for det Norske flagget i San Fransisco? Click to expand... Der er Sjømannskirken
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 11 Dec 2011 #23 Flott rapport med bra bilder og veldig bra bilder Ser ut som turen din har vært kjekk borte i US med bra vær og hele pakka, misunner den turen der må jeg si hehe. Bra bilder og bra rapport en av de beste jeg har lest her inne.
Flott rapport med bra bilder og veldig bra bilder Ser ut som turen din har vært kjekk borte i US med bra vær og hele pakka, misunner den turen der må jeg si hehe. Bra bilder og bra rapport en av de beste jeg har lest her inne.
Robbiedeluxe ScanFlyer Silver 11 Dec 2011 #24 Discus said: Der er Sjømannskirken Click to expand... Trodde du hadde tatt en Robbie. ^_^