• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

I lys og mørke..

putzmeister

ScanFlyer Dusty
I lys og mørke..

Må selvsagt prøve med noen mørkebilder, ikke alt er like vellykket....

IMG_2843.jpg

IMG_2845.jpg

IMG_2847.jpg

IMG_2873.jpg

IMG_2700.jpg

IMG_2860.jpg

IMG_2862.jpg

IMG_2867.jpg

IMG_2868.jpg

Det var dagens mørkeste... Var en liten tur på Søndag for å sjekke ut vollen, her er noe av herligheten.

IMG_2885.jpg

Denne gammle 400en er velkjent i flyhistorien de siste årene..

IMG_2884.jpg

IMG_0021-3.jpg

IMG_0006-3.jpg

A320 er en av favorittene.

IMG_0039-2.jpg

...så da legger jeg på en til.

IMG_0015-2.jpg

Avslutter med Norwegians nyeste (foreløpig)

Håper bildene faller i smak.

Re: I lys og mørke..

Stilig, vi må ut i nattens mulm og mørke med vidvinkel og vår hemmelige plass "oppi der".

Nattbilder ja, det begynner å bli en stund siden sist! De var jo kjempestilige også! :D
Knallserie som alltid!

Takker alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger. Fler mørkebilder vil det bli framover, det er jo uante muligheter:D

Nattbilder er tøft, særlig om man får det til. Må si jeg synes du klarte det!:) Btw, det første kunne vært enda tøffere om det hadde noe med Alitalia å gjøre;) Det var forøvrig høydepunktet i denne serien, er nå min mening. Dette bildet http://i727.photobucket.com/albums/ww274/putzmeister/Album 2/IMG_2868.jpg (dropper tellingen, det blir så kavete når det er på midten av en serie :p) var ellers også tøft (tips: rett vinkelen):)

Last edited:
Back