• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

I dag sover de lenge i Julvik...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Klokken er over 8 og de sover fortsatt i Julvik. Kan noen vekke de som bor i nummer 2?

Replying to Topic 'I dag sover de lenge i Julvik...'

WOW! ikke rart de sov litt lenge. Chicago tur/retur for NOK 2835,-!!!!!!

ja de må jo lage alle sidene som skal ploppe opp først:D

Kødda bare....de sover visst ja. Men kommer nok et tilbud etterhvert. Kan noen poste pris og destiansjon her på forumet når det kommer. Klarer ikke åpne SAS sin julekalender i år dessverre. Må være noe som ikke stemmer, men orker ikek finne det ut...så langt er det kun adventskalendereen til SAS jeg ikek har klart å få opp på internett dette året så...

Håper på noe langt da.......NY?:)

Og mens jeg skrev har noen allerede gjort det......og umulig å slete postinger på dette forumet dessverre.

Jeg er først ute når NY tilbudet kommer!:D

Kanske någon redan nämnt men idag var erbjudandet i Sverige STO-AMS för SEK 1195.

Og prisen stiger stadig. For to år siden kostet det 2600kr, i fjor 2700, og nå over 2800kr.
Tror jeg står det over i år, har noen andre planer på lur

Ja i forhold til normalpris er jo dette dyrt...NOT!!

Originally posted by EB

Billig er det, og jeg hadde benyttet meg av tilbudet under normale omstendigheter.
Bakdelen med jubelprisen er at man får minimalt med bonuspoeng:alien:

Originally posted by Dag Viking

Originally posted by EB

Bakdelen med jubelprisen er at man får minimalt med bonuspoeng:alien:
Håper du mener "ulempen":)

Bonusen blir nye flyreiser, amerikansk mat og vin. Kunne gjort det mye dårligere...:spin:

Ha en fin tur til "Bush-land":)

Originally posted by EB

Bonusen blir nye flyreiser, amerikansk mat og vin. Kunne gjort det mye dårligere...:spin:

Og søt jente!!

Originally posted by DY

En bakdel er vel vanligvis ikke en ulempe, men her var det det jeg mente. :p

De gode tilbudene gir 1225/1075 poeng hver vei over dammen, Regner man med turen til ARN/CPH så kommer man på ca 2800 poeng tur retur Oslo Chicago. Med de nye satsene må man ha 22 turer før man får en gratis, eller en biz-oppgradering begge veier.

Det er 400 mer enn jeg fikk på en av mine mange helgeturer Oslo-Stavanger, som kostet 1100kr pr stk:sarc

Originally posted by DY

En bakdel er vel vanligvis ikke en ulempe, men her var det det jeg mente. :p

De gode tilbudene gir 1225/1075 poeng hver vei over dammen, Regner man med turen til ARN/CPH så kommer man på ca 2800 poeng tur retur Oslo Chicago. Med de nye satsene må man ha 22 turer før man får en gratis, eller en biz-oppgradering begge veier.

Det er 400 mer enn jeg fikk på en av mine mange helgeturer Oslo-Stavanger, som kostet 1100kr pr stk:sarc

Ja bonuspoengene er vel egentlig ikke så mye å snakke om når man resie på de billigste billettene hos SAS. Det hadde sikkert lønt seg isolert sett å tatt dem helt bort siden det nesten er en symbolske poengsummer en får, men så har det nok en effekt å beholde dem likevel... Å fjerne dem ville nok medført masse neagtiv omtale...slik de har gjort det merker en nesten ikek det....selv ihuga SAS fans hadde ikke fått det med seg......så SAS har vært smarte her...

Ja det har de... Men som sagt tidligere dette er fornuftig av SAS. man skal ikke gi bort businessen sin...

Og prisen stiger stadig. For to år siden kostet det 2600kr, i fjor 2700, og nå over 2800kr.
Tror jeg står det over i år, har noen andre planer på lur

Ikke for å fyre opp,men hva i helsikken er det du klager over ???

2800 kr tur/retur Chicago er ikke mye dyrt... og på en så billig tur gir nå i allefall jeg beng i alt som heter bonuspoeng..

Ser ut som de endelig har stått opp i julevik i dag også. De har tydeligvis ikke småunger i husene der :) Ser det er Dublin til 1155 som frister i dag. WF har interessant tilbud i dag (for oss i nord) med 590 kroner for ALF-TOS t/r.

Originally posted by Scanor

Ikke for å fyre opp,men hva i helsikken er det du klager over ???

2800 kr tur/retur Chicago er ikke mye dyrt... og på en så billig tur gir nå i allefall jeg beng i alt som heter bonuspoeng..

Jeg klager ikke i det hele tatt. Et meget godt tilbud, som jeg egentlig hadde tenkt å benytte meg av, men ting går ikke som man har tenkt hele tiden. Av og til forandrer ting seg faktisk til det bedre:p

Good for you!

Back