I dag fikk jeg svar fra senatoren min. Han liker Virgin America. Kanskje

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Jeg signerte selvsagt underskrift kampanjen for å få Virgin America på vingene.

Senator Obama fra Illinois, som er brennhet presidentkandidat, svarte gitt!:

Dear Tommy:

Thank you for contacting me regarding Virgin America Airlines. You raise some important concerns.

As you know, Virgin America hopes to operate as a low-fare carrier in the U.S., and seeks to begin flying from San Francisco International Airport and John F. Kennedy Airport in New York, before expanding to other cities. The federal Department of Transportation has tentatively rejected Virgin America’s application to receive a domestic operating certificate. The Department raised concerns of substantial foreign control of Virgin America, and maintains that the company will have to revise its ownership structure so that it is 75 percent owned and operated by U.S. citizens.

Virgin has formally responded to the Department, and the agency is reviewing this response. It would be inappropriate for me to intervene in this process at this time, but I will follow this situation closely. If it becomes clear that the Senate should take action on this matter, I will keep your communication closely in mind.

Again, thank you for your communication about Virgin America Airlines. I hope you will stay in touch in the future, on this or any other matter of concern.

Sincerely,

Barack Obama
United States Senator

Liker? Var vel heller så nøytral som bare en presidentkandidat kan være...;)

...burde vel også skrevet; Liker, liker ikke, liker, liker ikke, liker, liker ikke...;)

det der var jo et referat komplett blottet for egne meninger...enten får han si at proteksjonisme/eierbegrensinger er greit, eller så får han jobbe politisk mot dem.

Tipper det er større sjanse for at EB blir førstedame på Sulawesi før Obama blir president i USA...

Originally posted by Concorde

Tipper det er større sjanse for at EB blir førstedame på Sulawesi før Obama blir president i USA...

Denne kommer muligens tilbake for aa plage deg ...... :colgate:

Kunne du ikke funnet et mere spennende og ikke mint en mulig penere, yngre, mer sexy førstemann???? Men skulle det gå så galt - så er du 1. valget som brudepike/svenn...:D

Jeg liker Obama! Han er en god mann. Får en "senior" President Palmer følelse når jeg hører på han.

Jeg håper han vinner, da blir det andre boller!

Politikere er politikere .... Det er lett aa snakke saa lenge man er paa utsiden av gjerdet. :rolleyes:

Men jeg er i prinippet enig - Obama virker decent. Han med John Edwards som V-P kandidat skulle ha svaert bred appell...

Originally posted by LN-MOW

Politikere er politikere .... Det er lett aa snakke saa lenge man er paa utsiden av gjerdet. :rolleyes:

Men jeg er i prinippet enig - Obama virker decent. Han med John Edwards som V-P kandidat skulle ha svaert bred appell...

Ja Obama - Edwards er en sterkt kombinasjon - begge imponerer stort......

Edwards har mange kvaliteter .. men han er nok ikke 'tung' nok til aa rekke opp som presidentkandidat. Spoersmaalet er om han er villig til aa stille som 'nummer 2' for andre gang. Kombinasjonen Obama/Hilary har jeg litt vondt for aa svelge .. der blir det fort konflikter. Pluss - jeg tror ikke USA er rede for BAADE kvinne og neger (sry..) i det hvite hus ...

Er ikke han muslim også? Jeg som trodde helvete frøs over før amerikanerne valgte en muslim til president ..

Originally posted by Herlov

Er ikke han muslim også? Jeg som trodde helvete frøs over før amerikanerne valgte en muslim til president ..

Nei, han er ikke muslim

Originally posted by Tommy777

Nei, han er ikke muslim

Men hvem var det da som det var snakk om skulle sverge på en koran i stedet for en bibel og full pakke?

Wow!!:exclamati Artig aa se hvordan en oppdiktet historie paa en svaert ytterligaaende hoeyre esktrem blog har funnet veien helt til Norge!!!.....naa skal det sies at FOX news gikk i baret ogsaa...og endte opp med trynet i salaten....saa mye at det ennaa dryppet dressing naar de forsoekte aa ro seg ut......historien har mistet noen fjaer, og faatt endel nye inn den fomlet seg inn i det norske liv...men Herlov det forblir en oppdiktet historie fra en som du neppe vil assosieres med:lol:

Men hvem var det da som det var snakk om skulle sverge på en koran i stedet for en bibel og full pakke?

Det var en helt annen historie ..
http://www.theconservativevoice.com/article/22547.html

Og Koranen var i tillegg Thomas Jefferson's .....

Oi, jeg forveksla Obama med denne karen;

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1588494.ece

Det gikk kanskje litt fort i svingene .. Beklager! :o

Back