Selvsagt, men ett glass vann vil hverken gi flekker eller forbrennelse.Ja, for det er ett STORT problem... skroepelige klaffbord kan ogsaa soele drikker som du liker aa drikke
Selvsagt, men ett glass vann vil hverken gi flekker eller forbrennelse.Ja, for det er ett STORT problem... skroepelige klaffbord kan ogsaa soele drikker som du liker aa drikke
Selvsagt, men ett glass vann vil hverken gi flekker eller forbrennelse.
Jeg har flere ganger sett hva som kom til å skje og redde med unna ved å bruke sikkerhetsfolder eller ombordmagasin som skjold. Problemet er at når jeg sitter ved siden av sløvinger som drikker kaffe så kan jeg ikke sove.Har du ofte blitt sølt på når du er ute og flyr?
. Problemet er at når jeg sitter ved siden av sløvinger som drikker kaffe så kan jeg ikke sove.
Vel, for å svare på det første innlegget ditt, Robert: Kaffe har stått på lista som en av verdens mest populære drikker i lang tid før Ola og Kari kunne entre fly hvor man ikke trenger beskyttelsesbriller og en lærhjelm for å ta en tur. Når flyreisen etterhvert entret salongfasen så var nok kaffe og te det aller første de sørget for å servere om bord (vil jeg tro), etter vann. Koffein er den del av hverdagen til de fleste, og symptomene du frembringer, som vannlating og hyperaktivitet, er nok noe de fleste greier å takle etter inntak av én kopp kaffe/te.
Når det kommer til denne redselen for å få kaffeflekker på buksebeinet og annengrads forbrenninger på kneet, tror jeg like godt kan trekke fram beskyttelsesmagasinet ditt i ordinære kaffeselskaper. I et fly er man forberedt på det plutselig kan komme litt risting og humping, og jeg regner med at jeg ikke er det eneste som er litt ekstra påpasselig på kaffekoppen min når jeg flyr. Jeg er mye mer skjødesløs når jeg inntar mitt sorte gull på landjorda![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.