Hvorfor ikke gå av når man fyller 60 år

Re: Hvorfor ikke gå av når man fyller 60 år

Ste mmer, men jeg skal aldri bosette meg i den norske kolonien i sør-Spania i alle fall

Helt klart... Men et sted i nord-italia som er varmt i mange måneder men som også ligger i nærheten til alpene slik at det kan brukes hele året til forskjellige aktiviteter...

Ja ikke dumt forslag. Spania begynner å bli litt "slitt" synes jeg. Tenk nytt - også her!

nytt??? Dette har jeg sikkert tenkt på i 15 år allerede...

Siktet selvsagt ikke til deg. Men til alle dem som ser ut som løper ned reisebyråene og eiendomsmeglerne i Spania. Vil anta at en vils e flere og flere ruter til andre land framover...når vi som HAR tenkt nytt skal ned å "hvile" oss;)

Originally posted by EB
Hvem har sagt at man bare har venner på samme alder?
Nemlig. Kjedelig hvis jeg skulle være første mann og mine andre venner skulle jobbe ytterligere 5-6 år. Derfor hadde jeg sett det som fordel at mine venner var like gamle og jobbet med det samme slik at jeg i hvertfall kunne finne på noe med de hvis kona f.eks hadde flere år igjen.

Ingen eldre venner? Ingen venner på samme alder som kan tenkes å gjøre det samme? Dette er nok ikke noe stort problem... Tiden går visst nok enda fortere når man blir pensjonist...

Jo eldre en blir, jo mindre opptatt blir en av at en er sammen med personer som er akkurat like gamle.....
Eldre menn blir mer opptatt av å bli kompiser med yngre damer virker det som:D

Originally posted by DY
Jo eldre en blir, jo mindre opptatt blir en av at en er sammen med personer som er akkurat like gamle.....
Eldre menn blir mer opptatt av å bli kompiser med yngre damer virker det som:D

Selvfølgelig! Og smarte er de også - billige sykepleiere...

Vet ikke om de er billige...;) Den som ler sist - sitter igjen med arven!!!

Men det spiller sjelden noen rolle for den som vandrer... Hans barn, vel, det er en annens skål.

Back