Hvorfor gikk -TUK videre til KKN?

Glenn

ScanFlyer Gold
Hei.

Hva er grunnen til at LN-TUK som kom til BDU som SK1305, gikk videre til KKN etter ett stopp på BDU? Flighten gikk som SK6327.

Denne skulle vel egentlig gå til OSL igjen som SK1306, men gikk istedet til KKN.

Hva dere får med dere!
Den gikk som SK1305 hit, og som MIL charter videre til KKN

Ingen 1306 i dag, første avgang der er i morgen!

Kan det være at de har slått sammen noen flighter?

Hva er vitsen med å drive å gjette uten å vite, også svare feil, når noen spør et konkret spørsmål? Er det et forsøk på å forvirre trådstarter og bidra med feilinformasjon her inne?

Sorry Mac. Men det har vel alltid vært slikt på forumet. Spekulasjoner altså. Det er ikke sikkert noen som vet noe ikke kommer til å svare. Så her er det bare å spekulere.

Sorry Mac. Men det har vel alltid vært slikt på forumet. Spekulasjoner altså. Det er ikke sikkert noen som vet noe ikke kommer til å svare. Så her er det bare å spekulere.

Og der er forklaringen på at mange bransjefolk har forlatt forumet.....det er en ting å spekulere om nye ruter og slikt, men her er det stilt et konkret spørsmål som man enten vet svaret på eller ikke. Og vet man ikke er det ikke noe poeng å sitte i sofaen hjemme å gjette og svare feil!

Svaret kom vel ganske kjapt fra faglig hold, tok 21 minutter

Svaret fra den faglige personen kom 1 minutt før posten som jeg antagelig satt og skrev min svar på tråden. Hadde jeg sett matsbg sitt innlegg hadde jeg ikke trengt å blande meg inn i denne tråden! Så beklager! Jeg prøvde bare å bidra!!!!

Hva dere får med dere!

Takk for oppklaringa Mats, da ble jeg litt klokere. :)

Mener jeg så BDU-OSL skulle gå i dag med SAS også, men jeg tok feil ;)

En annen litt rar ting er, er at ruten faktisk ble snappet opp på data.flight24.com
http://data.flight24.com/airplanes/ln-tuk/

SAS6327 seen @ 2011-06-30 14:03 CET on route from BDU to KKN

Last edited:
Svaret fra den faglige personen kom 1 minutt før posten som jeg antagelig satt og skrev min svar på tråden. Hadde jeg sett matsbg sitt innlegg hadde jeg ikke trengt å blande meg inn i denne tråden! Så beklager! Jeg prøvde bare å bidra!!!!

Misforstå meg rett Twin Otter - vi vil gjerne at folk skal bidra. Men når ein ikkje veit noko konkret, så vert det - som du sjølv skriv - berre spekulasjonar og gjetting. Dette kan vere med på å gi forumet eit noko "frynsete" rykte hos bransjefolk - som ofte har korrekt info å kome med. I dette tilfellet kom infoen rett før du hadde skreve ferdig posten din.

Difor: Dersom du ikkje veit noko sikkert - KAN det vere lurt å ikkje skrive noko i det heile tatt...

Og igjen - vi vil gjerne at folk skal bidra - det må du ikkje tvile på!

Hva dere får med dere!

Så dette, og tenkte at det måtte være en MIL-charter. Men dagen før var Widerøe på BDU, ifølge avinor sine sider. Hvorfor?

Det var ein charter frå Sandane - i samband med gravferda til soldaten som fall ut av vindauget i Tromsø.

Back