Hvorfor flyver SK ikke langt med 330-300?

well put, Dag! Problemet med å ha to flytyper som ikke (økonomisk) skal byttes rundt på, er at du blir mindre fleksibel hva gjelder flybytte etc. Jeg har opplevd å fly ARN-EWR med A340 (etter at en gjøk på OSL klarte å kjøre broen inn i flykroppen - slik at jeg ble et døgn forsinket til EWR), og det er ikke optimalt.
 
Originally posted by DY
Originally posted by EB
Men hvorfor skal de fly med A330 - når de har flere A340??? Innvendig er de jo kliss like. Noen vil finne feil over alt...:naughty:
Synes ikke spørsmålet til jens var "feil" i det hele tatt. Helt relevant å spørre siden SAS har valgt som dem har.


Ble det ikke nevnt en gang (her ??) at SAS trolig ikke var så fornøyd med A330 valget alikevel , bl.a. forde det går utover flexibiliteten ved snag's osv.

/G
 
Originally posted by CK
(etter at en gjøk på OSL klarte å kjøre broen inn i flykroppen - slik at jeg ble et døgn forsinket til EWR)

Så lange er ikke broene på OSL altså...
 
Back
Top