• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvorfor flyver SK ikke langt med 330-300?

well put, Dag! Problemet med å ha to flytyper som ikke (økonomisk) skal byttes rundt på, er at du blir mindre fleksibel hva gjelder flybytte etc. Jeg har opplevd å fly ARN-EWR med A340 (etter at en gjøk på OSL klarte å kjøre broen inn i flykroppen - slik at jeg ble et døgn forsinket til EWR), og det er ikke optimalt.
 
Originally posted by DY
Originally posted by EB
Men hvorfor skal de fly med A330 - når de har flere A340??? Innvendig er de jo kliss like. Noen vil finne feil over alt...:naughty:
Synes ikke spørsmålet til jens var "feil" i det hele tatt. Helt relevant å spørre siden SAS har valgt som dem har.


Ble det ikke nevnt en gang (her ??) at SAS trolig ikke var så fornøyd med A330 valget alikevel , bl.a. forde det går utover flexibiliteten ved snag's osv.

/G
 
Originally posted by CK
(etter at en gjøk på OSL klarte å kjøre broen inn i flykroppen - slik at jeg ble et døgn forsinket til EWR)

Så lange er ikke broene på OSL altså...
 
Back
Top