... fra Oslo. Har lurt på dette en stund. Noen som har noen teorier? Slots? kunde segment? Konkurranse? Annet?
W
Vet ikke hva som er problemet til Frankfurt, men aldri hørt noen som har reist der på ferie eller weekendtur!
Vet ikke hva som er problemet til Frankfurt, men aldri hørt noen som har reist der på ferie eller weekendtur!
Skandinavia er vel antagelig også en viktig feed marked for LH longhaul som LH ikke
vil at andre skal ødelegge?
W
Er vel rimelig sikker på at det er til de grader overkapasitet på OSL(STO/CPH)-FRA,da Frankfurt en av de største Intercontinentale connections flyplassene i Europa.... fra Oslo. Har lurt på dette en stund. Noen som har noen teorier? Slots? kunde segment? Konkurranse? Annet?
W
Det meste av FH/AC, m fler går jo gjennom FRA,så de "må" jo sende alle ditt "gratis",for å connecte til deres IC.
Frankfurt i seg selv er primært en businessdestinasjon, men husk at Frankfurt ligger sentralt til og er flyplassen til Rhein-Main regionen med mer enn 5 millioner innbyggere, som den nest største urbane regionen i Tyskland etter Ruhr. Den regnes vel som også blant de mer velstående områdene i både Tyskland og Europa. Men sistnevnte har heller ikke Norwegian hatt noen stor suksess, selv om de vel flyr til Køln etter de la ned Düsseldorf. Utenom Berlin så virker Norwegian ikke helt ha taket på Tyskland fra OSL
Frankfurt AM ville vel og vært en naturlig flyplass for folk som skal på ferie til for eks Rhin og Moseldal området.
Kan jeg gaa litt offtopic og samtidig spörre hvorfor de ikke flyr til Zürich?