V view ScanFlyer Gold 25 Dec 2008 #21 Re: Hvorfor får jeg så mange ekstrapoeng hele tiden? De deler ut 20k poeng?! Farmer, kan jeg spørre deg om du har status fra før?
Re: Hvorfor får jeg så mange ekstrapoeng hele tiden? De deler ut 20k poeng?! Farmer, kan jeg spørre deg om du har status fra før?
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Dec 2008 #22 Re: Hvorfor får jeg så mange ekstrapoeng hele tiden? FlightDeck said: 20.000 grunnpoeng ... ja, da må SAS være glad i deg! Click to expand... Det er vel oedemarkstillegget det der, er det ikke?
Re: Hvorfor får jeg så mange ekstrapoeng hele tiden? FlightDeck said: 20.000 grunnpoeng ... ja, da må SAS være glad i deg! Click to expand... Det er vel oedemarkstillegget det der, er det ikke?
Molinari ScanFlyer Silver 26 Dec 2008 #23 Re: Hvorfor får jeg så mange ekstrapoeng hele tiden? Ah - kjenner det er stress at jeg igjen er utelatt fra moroa til SK til tross for EBG-status
Re: Hvorfor får jeg så mange ekstrapoeng hele tiden? Ah - kjenner det er stress at jeg igjen er utelatt fra moroa til SK til tross for EBG-status
Farmer ScanFlyer Crusty 26 Dec 2008 #24 Re: Hvorfor får jeg så mange ekstrapoeng hele tiden? LN-MOW said: Det er vel oedemarkstillegget det der, er det ikke? Click to expand... Pass deg du ;-) ld
Re: Hvorfor får jeg så mange ekstrapoeng hele tiden? LN-MOW said: Det er vel oedemarkstillegget det der, er det ikke? Click to expand... Pass deg du ;-) ld