• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvorfor EWR og ikke JFK?

• Thread starter Thread starter OEH
  • Start date Start date
Det er sinnsykt dyrt aa trafikkere to flyplasser i samme omraade ... men man kan regne hvor mye ekstra inntekter man faar fra flyplass no. 2, trekke fra alle ekstrautgifter denne ops'en foerer med seg og se hva man lander paa .... jeg vil tro at man i de fleste tilfeller finner at det aa fly paa to flyplasser er en veldig dyr luksus ...

Pluss de som nå flyr på begge flyplassene har tydligvis funnet ut at Newark gir noe ekstra i tillegg til JFK... Eneste Newark ikke har er jetBlue!!!

Originally posted by OMW
Jeg regner med det mener bortsett fra når man i ens ærend drar rundt på ulike flyplasser i Europa for å ta bilder?
:up:

Det var det med formålet med turen da :up:

MOW! Det finnes vel selskaper som fly flere ruter til JFK og kun en rute til Newark - lønner det seg bedre?

Naa er det vel ikke alle selskaper som bare gjoer fornuftige disposisjoner heller .. ???

Som jeg sa - hvis regnestykket gaar i pluss er det selvsagt greit - men jeg tror det er unntaket ...

Back